Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita vien grillijuhliin, kun muilla on vain yksi vauva ja meilla 3 lasta mukana?

Vierailija
23.07.2010 |

meidan perhe on siis kutsuttu grillijuhliin eraan aitikaverini luokse, sinne tulee myos muita perheita meidan "piirista" ja heilla kaikilla on vain se yksi vauva ja mies mukana. Meilla on vauvan lisaksi 2 isompaa lasta.

Kysyin suoraan etta mita tuomme mukanamme koska meilla on myos isommat lapset mukana, etta tuommeko omat grillattavat ja vaikka jonkun yhteisen jalkkarin tms mutta emanta sanoi ettei tarvitse mitaan.

Minua nolottaa jo nyt etukateen jos tallaisella erilaisella kokoonpanolla sinne menemme ilman viemisia! Joten kysymys kuuluu mita vien ja minka verran?? Lisaksi uskon siella olevan pihvien lisaksi makkaroita ja meilla mina ja lapset emme syo sikaa eika nautaa.

Jos veisin vaikka kanaa grillattavaksi ja jalkkaria ja vaikka virvoitusjuomia? Vai mita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nautaa mutta lammasta kyllä?

ei voi sanoa, ettei syö punaista lihaa jos kuitenkin syö lammasta :)

Vierailija
42/44 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nautaa mutta lammasta kyllä?

ei voi sanoa, ettei syö punaista lihaa jos kuitenkin syö lammasta :)

ap sanoi, etteivät syö sikaa tai nautaa. Lammas ei kuulu kumpaankaan noista.

Lammas on punaista lihaa, skitä ei kai kukaan ole kieltänyt. Lihalampaat nyt vain elävät yleensä vähän eläimellisempaa elämää kuin pääosa suomalaisesta lihakarjasta tai possuista. Poikkeuksiakin on tietysti, joku pihattokasvatettu karja, joka on laitumella kesän on eri asia.

Kanan syöntä ei kyllä oikein sovi tuollaiseen eettiseen valikoivuuteen... Ainakaan perusbroitsukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitäisi SEN takia viedä omia ruokia. Jos on kutsuttu syömään, niin kyllä isäntäväki on silloin laskenut, kuinka monta vierasta tulee. Jos tilaisuuteen tulisi joku sinkku, pitäisikö silloin kaikkien perheellisten tuoda omat eväät??? Eikä pari lasta paljoa syö.

Jos tiedät, että siellä on pelkkää lihaa, voisit viedä maissia/kanaa tms. Ja hyvä viinihän on aina sopiva tuliainen tuollaiseen tilaisuuteen.

Jos itse kutsun ihmisiä syömään ja olen suunnitellut illallisen, saattaa vain hankaloittaa hommaa, jos joku tuo jotain omia juttuja, jotka pitäisi vielä laittaa myös. Itse kyllä kysyn ruokarajoitukset etukäteen ja huomioin ne.

Vierailija
44/44 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet kysynyt, mitä voisit tuoda ja vastaus on, että älä tuo mitään, niin musta silloin ei tarvitse tuoda mitään ruokaa. Jotain muuta tuliaistahan voit halutessasi viedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme