Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä LUDE!? KUVA JA VIDEO!

Vierailija
23.07.2010 |

Havaittu huonekalussa, joka puuta, ollut ulkovarastossa säilytyksessä varmaan vuoden, eli läpi pakkastenkin, mutta nyt oli tarkoitus ottaa sisälle, huomasin huonekalussa näitä. Sain yhden bongattua, niin että sain kuvan, mutta kuvan jälkeen se pääsi karkuun Eli voi jo kohta meillä olla kämppä täynnä näitä... Luteethan voi olla vaaleita, jos ei ole pitään aikaan saannut veriateriaa. Kooltaan ovat ehkä 1-3mm. Oikeesti mä olen niin epätoivossa nyt tämän asian suhteen Ku joku asiantunteva vaan toteis ettei ne ole, ja kertoisi mitä ne ovat :P Mä olen lukenut niin kamalia kertomuksia luteista ja jo stressaan kaikista torjunnoista yms.

Kuva, täytyy liu-uttaa nuo palkit suht keskelle, jotta näät kuvasta ötökän, se on punaisella ympyröity:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6451490.jpg

Video:

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä ulos nuo huonekalut ja pikamyrkytys kämppään ennen ku menee pahemmaksi. jos asutte kerrostalossa niin menee naapurihuoneistoihinkin.

Vierailija
2/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan liikkui vikkelästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista en olekkaan lukenut? Voi kun voisin vain varmistua ettei ole luteista kyse :(

Vierailija
4/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sori, en osaa ottaa kantaakaan.

Vierailija
5/5 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus on ollut vessassa sokeritoukka ja se on tuonnäköinen. Harmaa pieni 0,5cm pituinen luikertelija..?