Puhuuko teidän puoliso teille "turpa kiinni" ja "saatanan sika" tyyliin?
Meillä tämä on lähes jpkapäiväistä ja en tiedä miten sen saisi loppumaan. Mieheni aina suuttuessa puhuu lasten edessä näin.
Kommentit (56)
ja tiuskii ja saattaa sanoa pahastikin jostain ihan pikkuasiasta ihan yhtäkkiä. Kiroilee myös paljon.
Kännissä varsinkin tulee sitten -niin että kaikki muutkin kuulevat- niitä "vitun idiootti" ja "saatanan ääliö"-juttuja.
Olen kyllä jo tottunut, mutta toisaalta vituttaa ihan jo sekin, että olen tottunut... ei kai tämän näin pitäisi mennä..
Ei ole koskaan käyttänyt minusta minkäänlaista haukkumanimeä ja yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Minä kylläkin joskus sorrun sanomaan rumasti, mutta en onneksi nyt mitään nuin kauheaa!
Eikä tuollaista kuulu kenenkään joutua kuuntelemaan, omalta puolisoltaan varsinkaan. Lapset kärsivät myös enemmän kuin arvaatkaan.
Ei ole koskaan käyttänyt minusta minkäänlaista haukkumanimeä ja yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Minä kylläkin joskus sorrun sanomaan rumasti, mutta en onneksi nyt mitään nuin kauheaa!
ja niin minäkin joskus. Ollaan useasti tästä keskusteltu että molempien pitäisi lopettaa, mutta aina palataan samaan vanhaan puhetyyliin. Joskus ihan vitsillä ja joskus ihan tosissaan mies puhuu mulle noin. Nykyään on alkanut tämä puhe todella satuttaa mua ja aina välillä itku kurkussa poistun toiseen huoneeseen. itse en puhu tällä tavoin kuin vaan silloin kun olen äärimmäisen vihainen, mutta tiedän ettei pitäisi silloinkaan....
Ei olis mun puoliso, jos tuollaista suustaan päästää.
Hän kunnioittaa minua.
Tuo on kyllä ihan kamalaa. Kyllähän tuossakin lapset hämmentyvät ja menevät sekoisin, kun ymmärtävät, että äiti on saatanan lehmä. Puhumattakaan siitä millaisen kuvan lapset saavat parisuhteesta. Äitiä saa röykyttää mielin määrin.
Minä kyllä saatan sanoa suuttuessani ihan mitä tahansa:(
Toivottavasti ei sinullekaan enää koskaan.
Saattaisi sanoa esim. Suu kiinni nyt, minä en ole vielä lopettanut omaa puheenvuoroa! tai jotain vastaavaa, mutta haukkumasanoja ei meillä käytetä.
Mieti millaisen kuvan lapsesikin saavat; näin on ihan ok puhua vaimolle. Että ohhoh :-0.
lausuvat tyypit karsiutuivat jo ensimmäisten treffien jälkeen mun kelkasta. Huono käytös on totaalinen romanssinkuolettaja.
Ystäväni sai loppumaan miehensä tällaisen käytöksen vain lähtemällä tämän luota pois. Jutut vain paheni vuosien aikana.
Eikä ikinä varsinkaan lasten kuullen.
mun mies puhui ja lasten kuullen myös. vain vieraiden tai sukulaisten kuullen ei puhunut. loppui vasta kun läksin
Suuttuessakin aikuisen ihmisen pitää pystyä hallitsemaan kielenkäyttöään sen verran, ettei tuommoista suustaan päästele.
minä erosin tuollaisesta idiootista joka puhui minulle noin ja oli elämäni paras ratkaisu :)
Nykyinen mies on toista maata. Parempaa on siis tarjolla ;)
Te tarvitsette terapiaa.
Mene vaikka sinä edeltä, miehen voi pyytää tulemaan seuraksi.
En ymmärrä miksi alennut kuuntelemaan noin. Lapsille annatte esimerkkiä että näin käyttäydytään.
Meillä tämä on lähes jpkapäiväistä ja en tiedä miten sen saisi loppumaan. Mieheni aina suuttuessa puhuu lasten edessä näin.
sellaista tekstiä että ei mitään väliä. Kun olemme väsyneitä , ihan hävettää se kielen käyttö. Seuraavassa hetkessä unohtuu.
Joku raja sentään. En kuuntelisi tuollaista puhetta.