Miten voisi pyyhkiä kaikki "iän merkit" kasvoiltaan?
Ärsyttää se, kun iho muuttuu sellaiseksi kelmeän nahkamaiseksi (ihohuokoset erottuvat), eikä ole yhtå kimmoisa kuin vaikkapa 20-vuotiaana. Tosin nuorempanakin oli aina finnejä ja sain taistella niitä vastaan. Ärsyttää oma keho ja iho.
Kommentit (12)
Ajattele miltä näytät 80-vuotiaana :)
Kelmeän nahkamaiseksi? Kuulostaa epämiellyttävältä enkä tunnista itsessäni moista vaikka olenkin "jo" 40+v. Otsassani on yksi poikkijuonne=ryppy ja silmien alle tullut hieman löysempää nahkaa joka hieman näkyy kun hymyilen tai nauran, mutta viimeksi maaliskuussa minua luultiin 35v ikäiseksi eli ei vielä pahana.
Ihon kunto hyvä, kosteutan sisäisesti ja ulkoisesti eikä ole finnejä tms.
Ajattele että ne on muistoja eletystä elämästäsi.
Kemiallinen kuorinta on tosi tehokas ja poistaa pintarypyt ja palauttaa heleyden. IPL laser poistaa pienet verisuonipurkaumat ja litteät luomet. LED-valohoito auttaa kimmoisuuteen. Langoilla saa palautettua leukalinjan ryhdikkyyden ja poistettua epäsymmetriaa ja ja lässähdystä. Mikroneulaus koneella poistaa juonteita.
Nämä voi kaikki tehdä kotonakin.
Oon vuosia elänyt 39 ja ensi viikolla menen poistamaan jälkiä botoxilla
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Madonnaa ja Michael Jacksoniakin ulkonäköasioissa vuosi vuodelta paremmin.
Käy kosmetologilla? Kotonakin voi käyttää hyviä tuotteita, eikä tarkoita elämän pyhittämistä kauneudenhoidolle vaan ihan perus aamu- ja iltatoimet.
Mulla on nuorekas iho, en tupakoi ja nukun hyvin, silmänympärysryppyjä ei ollenkaan. Rasvaisesta ihosta jotain hyötyä... Kulmakarvojen välissä on kaksi ryppyä, ei muuten haittais mut antaa vähän ilmeen. Ei auta, ikä tekee jokaiselle kuitenkin tehtävänsä, kelle enemmän kelle vähemmän.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Madonnaa ja Michael Jacksoniakin ulkonäköasioissa vuosi vuodelta paremmin.
Mä en. Järkyn näköiseksi leikelleet.
Helpoimmalla pääsee, kun työstää oman vanhenemisensa ja hyväksyy, että ikä näkyy lopulta kaikissa ja se on ihan ok. Kaikista miellyttävimmän näköistä iästä riippumatta on se, että pitää huolta itsestään eli syö, liikkuu ja nukkuu mahdollisimman hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kemiallinen kuorinta on tosi tehokas ja poistaa pintarypyt ja palauttaa heleyden. IPL laser poistaa pienet verisuonipurkaumat ja litteät luomet. LED-valohoito auttaa kimmoisuuteen. Langoilla saa palautettua leukalinjan ryhdikkyyden ja poistettua epäsymmetriaa ja ja lässähdystä. Mikroneulaus koneella poistaa juonteita.
Nämä voi kaikki tehdä kotonakin.
Vähän ihmetyttää (meso-?)langat kotona.
Ihan hirveää todeta, mutta ei ollut kivaa katsella keskustassa muitakaan 35+ ikäisiä. Ärsytti rypyt ym. Kamalaa, jos mulla on samoja piirteitä.