Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko teidän puoliso teille "turpa kiinni" ja "saatanan sika" tyyliin?

Vierailija
22.07.2010 |

Meillä tämä on lähes jpkapäiväistä ja en tiedä miten sen saisi loppumaan. Mieheni aina suuttuessa puhuu lasten edessä näin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkyä.Vitun idiootti,sä oot yks kusipää,sä oot niin vitun ääliö,vitun homo,voi vittu sä oot vaan niin idiootti/tyhmä/kusipää/oikee paskakasa.

Eikä tässä varmaan ole ees ne keikkein kauheimmat mitä suusta pääsee.

Sit yleensä mukaan vedetään miehen exät jotka on halpoja huoria,sun muijia,parhaimmat panot ikinä,ja lutkia...

Vierailija
42/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnioittaa minua. Lapsen isä oli juuri tuollainen kusipää. Joka päivä kuulin olevani ruma, läski ja oksettava. Lista oli loputon. Minulle ei enää ikinä puhuta siihen sävyyn. Noin epäkunnioittavalle miehelle antaisin kenkää nykyään.

Liekö miehesi oppinut tuon jo lapsuuden kodistaan? Toivottavasti lapsenne ei opi samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kunnioittaa minua. Lapsen isä oli juuri tuollainen kusipää. Joka päivä kuulin olevani ruma, läski ja oksettava. Lista oli loputon. Minulle ei enää ikinä puhuta siihen sävyyn. Noin epäkunnioittavalle miehelle antaisin kenkää nykyään.

Liekö miehesi oppinut tuon jo lapsuuden kodistaan? Toivottavasti lapsenne ei opi samaa.

Vierailija
44/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin harvoin niin pahasti eli ei nimittelyä tapahtunut kuin muutamia kertoja. Mutta mun mies osaa kyllä olla riitatilanteessa täydellisen välinpitämätön paskiainen. Viime aikoina käytös on tosin parantunut, kun paljon olen siitä puhunut. Pariterapiassakin käytiin vuosia sitten, kun riidat meni niin pahoiksi.

Nyt pikkuhiljaa ollaan opittu riitelemään "paremmin", nyt mies ei juuri enää nimittele ja pysytään paremmin asiassa. Ja saadaan riidat selvitettyäkin nopeammin eikä päästetä tilannetta liian pitkälle.

Mä en kuuntelisi huonoa käytöstä päivittäisessä elämässä. Eräs ystäväni käyttää kyllä sellaista kieltä miehelleen ja lapsilleen, että huhhuh. Vitun idiootti on aika kevyttä vielä... :/

Vierailija
45/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä käyttänyt mitään haukkumasanaa tms. Pahin mitä hän on mulle sanonut on: "Sinä et kuuntele mua taas yhtään!" huutamalla tai "Ettekö ole käyneet tänään missään?" *ittumaisella äänensävyllä. Minä olen tainnut joskus sanoa, että "Haista *aska!"

Ei tuollaisata tarvitse kenenkän kuunnella. Se nakertaa itsetuntoasi pala palalta.

Vierailija
46/56 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskusteltiin suhteen alussa jo nämä asiat ja se, miten toista kohdellaan. Eli riidoissa käsitellään riitaan liittyvä asia eikä nimitellä toista. Se ei saa riitoihin lisää muuta kuin lisääntyneen v*tutuksen. Lasten kuullen en voisi ikinä nimitellä toista eikä myöskään mieheni. Lapset ottavat tosi helposti sanat sanavarastoonsa ja kasvatamme myös lapsemme kunnioittamaan vanhepia näyttämällä esimerkkiä myös toiisamme kohtaan.

Vierailija
47/56 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille juopolle kusipäälle ovea, koska noin ei saa toiselle ihmiselle puhua.

Näin sanoo kusipää äija potenssiin 3.

Hellä pitää olla naiselle ja lapselle.

Vierailija
48/56 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos puhuisi, eikä muuttaisi tapojaan-> minä lähden.

Vierailija
49/56 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sanovat noin, ja osa niistä tarkoittaa ja osa ei, vaan huutavat mitä mieleen juolahtaa.

Itse en henk.kohtaisesti kuitenkaan sietäisi mitään moista kohtelua, ei kenenkään tarvitse!

Vierailija
50/56 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täytyy naisen olla tyhmä jos oikeasti kuvittelee/luulee, että koulutustaso vaikuttaa tälläisiinkin puheisiin käyttäytymiseen.

Melkoista yleistämistä.

Vierailija
51/56 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus leikillään sanotaan esim. jos toinen unohtaa jotain, että "voi idiootti" tms, mutta siis sen kumpikin ymmärtää enemmänkin hellittelysanana tuollaisessa yhteydessä. Eli pahalla ei sanota.

Exäni puhui minulle noin mutta hän oli muutenkin täysin vajaa.

Vierailija
52/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edut

Vierailija
53/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kuuluta wt porukkaan.

Vierailija
54/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei sanota noin missään tilanteessa. No jaa. "Saatanan sika" ehkä jos se sika olisi pettänyt.

Vierailija
55/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä koskaan milloinkaan!1 En kuuntelisi hetkeäkään tuollaista sontaa! Luoja mitä kaikkea ihmiset suostuvat kestämään!?

28v yhdessä

Vierailija
56/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mökkimies? Hän ei ole aviomiehesi.

"28 vuotta ja sikana" - laulaa Eppu Normaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän