Ikean pehmis
olipas halpa ja maukas kokemus tuo Ikean pehmisjäätelö. Tosin tietämätön kun olen niin sain ihan neuvoa kysyä, että kuinka sen kassalta saadun tyhjän keksi"hylsyn" kanssa toimitaan.
Kommentit (30)
Ihmettelin asiaa niin myyjätyttö sanoi, että jäätelön voi itse valuttaa muutaman metrin päässä olevasta jäätelöpömpelistä. Tätä siis meinasin.
Ja TAmpereella oli koneet jumissa ja sitten odotettiin vaikka kuinka pitkä jono ihmisiä, kyllä meni kuulkaa maku ikean pehmiksiin.
Ja ite jouduin rahastaan omat tavarani , semmosella piipittimellä hinnat otettiin tavaroista , onneksi mun sisko on kirjastotäti ja osasi ottaa siinä kassalla tilanteen haltuun! Ikänä en olis ite selvinnyt
Vantaan ikealla, kyllä hylsy tulee käteen poletin kera.
Ja Kuopiossa hinta 0,80e. Palvelutuskiltä kylläkin, selittääkö kalliimman hinnan? :) Hyvää kyllä on. Vähän säälittää melkein vieressä oleva Spice Ice, jossa pehmis jotain 3e. Kuopiossa kun tuon Ikean pehmiksen saa vielä ostettua Ikean ulkopuolelta kahviosta, ei vaadi liikkeen kiertämistä. Kätevä käydä halvalla jädellä ja kahvilla muiden ostosten lomassa (Ikea siis ison ostoskeskuksen yhdeydessä).
Ikean pehmis oli joskus ennen hyvää, nykyään ei. Kilpailuttavat halvimman niin innoissaan, että mausta viis.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 12:24"]Ja Kuopiossa hinta 0,80e. Palvelutuskiltä kylläkin, selittääkö kalliimman hinnan? :) Hyvää kyllä on. Vähän säälittää melkein vieressä oleva Spice Ice, jossa pehmis jotain 3e. Kuopiossa kun tuon Ikean pehmiksen saa vielä ostettua Ikean ulkopuolelta kahviosta, ei vaadi liikkeen kiertämistä. Kätevä käydä halvalla jädellä ja kahvilla muiden ostosten lomassa (Ikea siis ison ostoskeskuksen yhdeydessä).
[/quote]
Hintaeron selittänee kuluneet vuodet. Nykyään maksaa 0,80 e, joitakin vuosia sittwn 0,50 e. Aloitus on vanha.
Onko vaan jotain vaniljapehmistä?
Kerran oltiin Raxissa syömässä ennen junalle lähtöä ja pehmis tuli haettua vähän kiireellä. Pianoin sitte kahvan napakasti pohjaan... ni oli joo jäätelöä ihan joka paikassa, eikä sitä kahvaa saanu oikein nostettua enää ylöskään, että se olis loppunu. Sen jälkeen en oo pahmiskoneisiin koskenu. Viaka toi Ikea kuulostaa suht turvalliselle:-)