Ikean pehmis
olipas halpa ja maukas kokemus tuo Ikean pehmisjäätelö. Tosin tietämätön kun olen niin sain ihan neuvoa kysyä, että kuinka sen kassalta saadun tyhjän keksi"hylsyn" kanssa toimitaan.
Kommentit (30)
aivan loistava keksintö. Ja kun hinta on vielä ihan mitätön jätskikojujen pehmisten hintoihin verrattuna. Ja siis Aihe vapaa-alueella saa tehdä aloituksen vaikka ampiaisen surinasta kukkapenkissä :)
tuo ikean pehmis on erittäin hyvä. siin äon hinta laatu kohdallaan, eikä ole mitään RAX:in tai vastaavat pehmistä.
Ikeaan taidan mennä joskus iohan vain sen pehmiksen takia.
palkkojen eriarvoisuus yhteiskunnassa, terveydenhuollon heikko tila ja moni muukin, vaativampaa ajattelua vaativa asia, mutta koska tiedän ja tunnen av-palstan, niin olen oppinut tekemään aloitukset oikeista aihepiireistä.
ap
olipas halpa ja maukas kokemus tuo Ikean pehmisjäätelö. Tosin tietämätön kun olen niin sain ihan neuvoa kysyä, että kuinka sen kassalta saadun tyhjän keksi"hylsyn" kanssa toimitaan.
kyllä se on tosi hyvää eikä maksanut kuin 0.50e! Tosi halpa!
Ihmettelin asiaa niin myyjätyttö sanoi, että jäätelön voi itse valuttaa muutaman metrin päässä olevasta jäätelöpömpelistä. Tätä siis meinasin.
luen ton otsikon koko ajan väärin.. "Iken penis"
meille kävi kerran sillein että lapseltani tippui jätski maahan no kiltti Ikean täti pursutti tytölle uuden satsin hylsyyn. Poikani katseli vierestä ja kun hän oli jätskin syönyt bhänkin meni täyttöä hakemaan ja kiltti täti antoi kun antoikin eli ei se ole kertakäyttöhylsy vaan satsaushylsy:-)
Vohveli laitetaan pehmiskoneeseen sitä varten olevaan koloseen ja sitten poletti kojeeseen ja kone täyttää vohvelin pehmiksellä.
Sellainen samantapainen kone kuin esim Mäkkärissä on. Paitsi että eivät tee niitä pehmiksiä kassalla vaan ite käytetään konetta.
mistä ihmeen keksihylsystä puhut?
se pehmis ja ojennettiin sitten minulle..
ja siellä tämä hämmentävä kokemus, kun tyhjä hylsy lykättiin käteen.
ap
Iken penis ;-)
se pehmis ja ojennettiin sitten minulle..
Älä vain sano, että Vantaan Ikeassa saa palvelutiskiltä samalla hinnalla pehmiksen..? Ja minä maksan myös sen ja täytän itse. Teen kyllä reklamaation nyt Ikeaan heti.
ap
Ei mennyt ojentamisesta lisämaksua:)
maksaako tiskiltä saatu jäden myös 50 senttiä...
maksaako tiskiltä saatu jäden myös 50 senttiä...
ilmeisesti samaan aikaan kuin sinä vastasit. En siis heti tiennyt, että palvelupehmis maksaa myös 50 senttiä.
21
kun täytyy kaikenlaisista asioista tehdä aloituksia av:lle...