Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Palin ei hyväksy tyttärensä miesvalintaa

Vierailija
21.07.2010 |

eikä osallistu häihin. Aika paska veto mammalta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyvalistuksen kieltämisen ja abortin innokkaan vastustajan oma teini tuli raskaaksi

tuohon tarvitaan aina kaksi

Ainakin hänen tyttärensä osaa ajatella omilla aivoillaan. Aika hupaista miten niin sanotut suvaitsevaiset eivät suvaitse hänen tytärtä vain sen takia että hänen äiti on tuollainen

Vierailija
22/24 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Alaskan kuvernöörin pestin valmistautuakseen seuraaviin pressanvaaleihin tms.? Noh, toivottavasti olen väärässä. Ja jos niin on, nautitaan maailmasta tällaisena kuin se nyt on. Voin vaan kuvitella millainen painajainen ja moraalinen rappio siitä seuraa jos toi Palin pääsee pressaksi. Bush oli sentään tyhmä, se tavallaan vähän rajoitti sen tuhovoimaa, koska ilmeisesti sen oikeasti annettiin tehdä ainakin jotain päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palin sanoi että hänen alaskan keittionikkunasta näkyi venäjä joten hänellä on kansainvälistä kokemusta.

Ja onhan hän ainakin vierasmaalaisten typerien poliitikkojen mielestä Bush:ia komeampi

Tai ainakin siihen McCain:iin verrattuna

Minulla olisi ollut hauskaa, kun olisin voinut naureskella maailman suurille herroille jotka ovat typeryksiä

Vierailija
24/24 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ollut hauskaa, kun olisin voinut naureskella maailman suurille herroille jotka ovat typeryksiä

kyllä siinä hymy täälläkin hyytyisi, kun vuoden parin viiveellä jenkkisarjoissa ruvettais taas iloisesti kiduttamaan (en ikinä unohda sitä 24h jaksoa), sarjojen teinit rupeaisivat joukolla pidättäytymään seksistä ja pitämään 15-vuotiaina syntyviä lapsiaan ja niin edelleen ja niin edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan