Sarah Palin ei hyväksy tyttärensä miesvalintaa
eikä osallistu häihin. Aika paska veto mammalta.
Kommentit (24)
sen Alaskan kuvernöörin pestin valmistautuakseen seuraaviin pressanvaaleihin tms.? Noh, toivottavasti olen väärässä. Ja jos niin on, nautitaan maailmasta tällaisena kuin se nyt on. Voin vaan kuvitella millainen painajainen ja moraalinen rappio siitä seuraa jos toi Palin pääsee pressaksi. Bush oli sentään tyhmä, se tavallaan vähän rajoitti sen tuhovoimaa, koska ilmeisesti sen oikeasti annettiin tehdä ainakin jotain päätöksiä.
Palin sanoi että hänen alaskan keittionikkunasta näkyi venäjä joten hänellä on kansainvälistä kokemusta.
Ja onhan hän ainakin vierasmaalaisten typerien poliitikkojen mielestä Bush:ia komeampi
Tai ainakin siihen McCain:iin verrattuna
Minulla olisi ollut hauskaa, kun olisin voinut naureskella maailman suurille herroille jotka ovat typeryksiä
Minulla olisi ollut hauskaa, kun olisin voinut naureskella maailman suurille herroille jotka ovat typeryksiä
kyllä siinä hymy täälläkin hyytyisi, kun vuoden parin viiveellä jenkkisarjoissa ruvettais taas iloisesti kiduttamaan (en ikinä unohda sitä 24h jaksoa), sarjojen teinit rupeaisivat joukolla pidättäytymään seksistä ja pitämään 15-vuotiaina syntyviä lapsiaan ja niin edelleen ja niin edelleen.
tuohon tarvitaan aina kaksi
Ainakin hänen tyttärensä osaa ajatella omilla aivoillaan. Aika hupaista miten niin sanotut suvaitsevaiset eivät suvaitse hänen tytärtä vain sen takia että hänen äiti on tuollainen