Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvosteleeko teillä isovanhemmat lastenlastensa HIUKSIA?

Vierailija
21.07.2010 |

Olin oikeasti aika ihmeissäni, kun anoppi ainakin kahteen otteeseen on nyt marmattanut minulle yhden lapsenlapsensa (ei meidän perheestä), 18-vuotiaan pojan irokeesista. Että kun ei poika yhtään tajua, että tuollainen kampaus voi estää työn saannin ja mitä ties muuta kamalaa..

No ensinnäkin, poika on juuri juhlinut täysi-ikäisyyttään, luulen, että kampaus on vähän siihenkin liittyvä juttu. Ja toisekseen, poika on vielä opiskeluissa kiinni ainakin vuoden, työpaikkaa ei olla vielä hakemassakaan.... ja kun se on pojan oma kuontalo ja pojan oma elämä, antaapa kokemuksen sitten aikanaan kertoa, mikä on soveliasta työelämässä ja mikä ei.

Mutta taas kerran... mitähän anoppi meidän lapsista kauhistelee muille? Ei voi olla miettimättä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun äitis olisi asialla, tuskin noin vauhkoontuisit.

Vierailija
2/5 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun äitis olisi asialla, tuskin noin vauhkoontuisit.

Eikä mun äiti oo mitenkään tiukkis muiden hiusten suhteen, itse en saanut kylläkään toteuttaa fantasioitani teininä.

Anoppi-asia ei nyt olennaisesti kuulu tähän. Puhuin aloituksessa isovanhemmista, sattumalta nyt vaan on mieheni äiti. Vois olla jonkun muun perheen isovanhempikin ihan hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä äitini että anoppini kykenevät moittimaan lastenlasten hiuksia, käytöstä, tekemisiä, koulumenestystä, tyttö- ja poikakavereita jne.

Ja mikä kamalinta: yleensä he ovat oikeassa! Siskontyttö ei päässyt kaupan kassalle, koska oli lävistys nenässä (koska oli tarjolla niin monta ehjää naamaa) eikä toinen saanut päiväkotiharjoittelupaikkaa, koska tupakoi ja ilmoitti, että siitä ei luovu.

Isovanhemmat sanovat ääneen sen, minkä yhteiskuntakin sanoisi.

Vierailija
4/5 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minusta tyttöjeni hiukset siististi leikattu. Tytöt siis 9v ja 6v. Anoppi arvostelee myös minun hiuksiani, koska tykkään rikotusti leikatusta, puolipitkistä luonnonkiharista hiuksistani. Pitäis olla siis laitetummat tasaiset. Kerran kehunut hiusmalliani, kun oli tasapitkä polkka!

Vierailija
5/5 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä pahoittelin anopille omasta puolestani, että tyttärellemme tuli ihan anopin hiukset. Hänellä on todella ohuet haivenet ja niitäkin vähän. Mun suvussa meillä on paksut ja runsaat hiukset. Näin siis kävi niissä "arpajaisissa". Anoppiin tuli.

Ihana tyttö hän on. Mutta anopin hiuslaatu... Appiukollakin sitä karvastoa näyttää olevan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi