Kehtaisiko pitää vielä tän talven 12v vanhaa toppatakkia?
Kommentit (27)
Mulla on vielä vanhempi villakangastakki jota aion pitää tänäkin talvena. Joo, on sekin jo aika kolahtanut, mutta ehjä. Ajattelen että tää on yksi mun ekotekoja :D
Mulla syksytakki yli 20 vuotta vanha ja eilen just kattelin että on vähän nukkavieru mutta sillä mennään edelleen.
Aion pitää. Toivottavasti vielä toisetkin 12 vuotta. Se on ihana takki.
Pidän ulkoilutakkina talvella äidiltä jäänyttä ( 6v sitten ) toppista. Siisti vielä ja lämmin. Kevyt ja riittävän pitkä. On minulla kalliitakin takkeja muuhun menoon
Voi minulla on varmaan 15 vuotta vanha talvitakki ja käytän sitä. Niin kauan kuin vetoketju hajoaa ja senkin voin yrittää korjata. Nythän on trendinä korjata vanhaa ja pitää mahdollisimman kauan. Kerskakulutus on noloa ja vastuutonta.
Ihan ylpeänä. Kyllä minusta takki voi olla hyvinkin 20 vuotta käytössä.
Jos vaate on sopiva, ehjä ja tarkoituksenmukainen, se käytetään loppuun eikä heitetä pois vain siksi että se on vanha.
Enää ei ole muotia ostaa uutta vain ostamisen ilosta. Ekoilu on nyt muotia, ja vaatteiden käyttäminen loppuun on sitä.
Tottakai kehtaa. Jos se on vielä hyväkuntoinen ja ajaa asiansa.
Minulla on 14 vuotta vanha toppatakki. Pidän ihan uutena vielä.
Minulla on 90-luvulla ostettu pitkä untuvatakki. Käytän vieläkin. On ihanan lämmin.
Ihan vaan kun näyttää hyvältä. Mä oon ihmetellyt ku on yli 10v vanhat kengät ja on vieläkin kuin uudet. Maksoi kyllä ihan perkeleesti mutta on kyllä olleet sen arvoiset. Rasvaa sen muutaman kerran vuodessa niin loistavat. Oon vieläkin saanut kehuja että on hienot kengät
Vastaa itsellesi ensin, mikä on takkisi tarkoitus. Sen jälkeen pohdit vastaako se tarkoitustaan. Pukeutumisen suhteen minulla ei koskaan ole ollut kehtaamisongelmia, pukeudun tarkoituksenmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla syksytakki yli 20 vuotta vanha ja eilen just kattelin että on vähän nukkavieru mutta sillä mennään edelleen.
Ostin talvitakin parivuotta ennen kuin eurot tuli käyttöön,aivan ehjä vielä ja lämmin takki uutta en tarvitse.
Topattu nahkatakki on viime vuosituhannelta, hyvin sillä tarkenee. Ei mene edes rikki että saisin uuden ostaa.
Kuule, mulla oli tänään töissä päällä n. 35 vuotta vanha talvitakki. Pinta on mikrokuitukangasta ja takissa on kunnon vanuvuori, huppu ja tilavat taskut. Edes vetoketjua ei ole tarvinnut vaihtaa, on täysin ehjä ja siisti ja pesen sen aina keväällä ennen säilöön laittoa. Ei tuollaisia takkeja enää edes valmisteta ja siksi pidän omastani kiinni kynsin hampain.
Kyllä sä kehtaat. Ei sinuun kukaan kiinnitä mitään huomiota.
Mulla on ihana vanha villakangastakki.
Vesipesu kielletty. :(
Panin pesukoneeseen 30-asteiseen villapesuun.
Nyt mulla on puhtoinen vesipesty villakangastakki. Pesu teki sille oikein hyvää. :)
Oi, olisin onnellinen jos 12v. vanha takki mahtuisi edes päälle , mutta joo, pitäisin .