Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen sotkema valkoinen nojatuoli -episodin onnellinen päätös

Vierailija
21.07.2010 |

Kirjoittelin pari päivää sitten vahingonkorvausasiasta, jossa lapseni sotki kaverin upouuden 2000 arvoisen nojatuolin.

Lopputulos on onnellinen: meidän vakuutukseemme on nyt kirjattu lisäpykälä vahingonkorvauksista ´. Tätä se ei toki korvaa mutta tulevaisuuden vahingot kyllä. Kaverille on uusi tuoli tilattu (me maksoimme sen), he eivät suostunet laittamaan sitä omaan vakuutukseensa (minkä ymmärrän) koska sehän on vakuutuspetos. Me saamme vanhan tuolin itsellemme ja tuttu verhoilija lupasi päällystää sen lapsiystävällisemmalla kankaalla, eli nyt meilläkin on sitten italialaista designiä kotona=)

Kiitos kaikille vastanneille. Itse en tosiaankaan halunnut välttää vastuuta, olin vain niin järkyttynyt, pari yötä nukuttuani tajusin että tosiaan, kaverit olivat säästäneet kauan tuoliinsa ja me pilasimme sen, joten se ei ollut mikään rikkaiden impulssiostoshomma.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskutusluvan ja hankkinut uuden vastaavan tuotteen ystäväperheelle. Kyllä munkin mielestä jokin tässä jutussa haisee..

Miksi ystäväperhe ei voinut tehdävahinkoilmoitusta omalle vakuutusyhtiölleen, siis ihan rehellistä ilmoitusta ei mitään petosta. Kun kumminkin sanotaan, että ystäväperheellä oli vakuutus, joka olisi vahingonkorvannut. Tuli mieleen ettei ystäväperheellä ole kuittia tuolista, se on varastettu. Tai sitten tuolin ovh. hinta oli kaksi tuhatta, mutta ystäväperhe on ostanut sen 70-80% prosentin alennuksella, niin huonekaluostoksissa usein tehdään. Saivat ap:n huijattua maksamaan kaksi tuhatta, kun vakuutusyhtiöltä olisivat saaneet paljon vähemmän.

Vierailija
22/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ystävän kotivakuutus ei korvaa tuollaista vahinkoa, koska siitä on vastuusta joku muu kuin vakuutuksen ottaja! Siis jos olisivat omaan vakuutukseen laittaneet, niin olisivat joutuneet valehtelemaan että itse kaatoivat juomat = vakuutuspetos. Ja kun ap:kin kirjoitteli asiasta täällä, niin on aivan mahdollista että joku vakuutusyhtiön työntekijä on asiasta lukenut täältä: siitä jää kyllä nopeasti kiinni. Vakuutusyhtiössä seurataan vahinkoja erittäin tarkkaan. Korvausvastuu on ainoastaan ap:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA vahingon aiheutti. Kirjoitin vahinkoilmoitukseen, että imuroinnin yhteydessä taulutelevisio tipahti lattialle ja hajosi. Kukaan ei jälkikäteen kysellyt, kuka siinä imurin varressa oli. Sain asianmukaiset korvaukset.

Vierailija
24/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitte rahat koska toisen oli pakko olla totuuden torvi. Voi vittu mitä tanopäitä täällä on.

Vierailija
25/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niistä jää kiinni. usko pois. On vain silkkaa typeryyttä alkaa maksamaan toisella tuollaista kun asian voi tehdä toisinkin.

Voi vittu mitä kavereita sinulla!

Ei jumalauta, ei vitun vittu!!!!!

Vierailija
26/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kolhii mun audini ovea, en oleta kolhijan korvaavan mulle kokonaan uutta autoa, vaan uusi ovi riittää.

Todennäköisesti myös vakuutusyhtiö olisi pyytänyt selvittämään mitä tuolin uudelleenverhoilu maksaa. Nahkapalan roudaaminen vaikka Kiinasta saakka olisi tuskin maksanut kahta tonnia.

Vierailija
27/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en edelleenkään tajua, että annoit lapsesi mennä mustikkakeihon kanssa valkoiselle tuolille!!

t. 4:n äiti, joka vahtii, että lapset käyttäytyy myös kylässä

Tuleeko äidille neljännen lapsen synnytettyään joku mielenhäiriö, joka aiheuttaa jatkuvaa jälkiviisastelua?

Vierailija
28/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minnekään :-(

12:n vl-äiti

Vierailija
29/29 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko OIKEASTI sellaista kotivakuutusta, joka korvaa itse omalle omaisuudelle tehdyt vahingot? Eli sen että vaikka "rouva kaatoi viinilasin nojatuolille"?

Eihän omien lasten itselle aiheuttamia vahinkoja kai mikään vakuutus korvaa? Ei ainakaan koiran vakuutus korvaa niitä vahinkoja, jotka koira isäntäperheelle aiheuttaa. Ainoastaan ulkopuolisille tehdyt vahingot.

Miten siis tämä nojatuolin omistaja olisi saanut korvaukset kaadetusta mehusta omasta vakuutuksesta? Silloinhan aina voisi "vahingossa" kaataa punaviinit sohvalle kun siihen kyllästyy.

ainakin on semmoinen kotivakuutus, joka korvaa myös itse aiheutetut tuhot. Esim. sen jos pudottaa telkkarin lattialle.

Eipä ole käynyt mielessä, että tahallaan alkaisin omaisuuttani tuhoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme