Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää herran jestas pilatko muiden kesälomaa puhumalla repuista!!!

Vierailija
21.07.2010 |

Koulujen alkuun on 3,5 viikkoa. On heinäkuu, paras kesälomakuukausi. Antakaa ihmisten lomailla äläkäkää puhuko koulusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ihmiset ymmärtävät, että ekaluokan aloittavat lähtisivät reppuostoksille vaikka eskarin päätyttyä:D

Vierailija
2/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ihmiset ymmärtävät, että ekaluokan aloittavat lähtisivät reppuostoksille vaikka eskarin päätyttyä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtetti sitten viestin monta kertaa:D

Anteeksi. ei meinannut viesti lähteä millään ja sitten lähtikin monta kertaa.

Vierailija
7/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on siis niin vanha, että on ymmärtänyt hetkessä elämisen tärkeyden. Että elää tätä päivää, eikä elä tulevaisuudessa (eikä myöskään menneisyydessä).

Reppu ostetaan aikaisintaan koulua edeltävällä viikolla.

Niin, ja varon visusti puhumassa lapsille mitään koulusta. Lapsella on oikeus kesälomaan, jossa ei koulu pyöri mielessä.

Vierailija
8/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi. Luulin, että vain teinit lisäävät useita huutomerkkejä kirjoituksiinsa.

Ei meidänkään viidesluokkalainen halua vielä reppuostoksille lähteä.

Sen sijaan muistan itse 24 vuotta sitten, kuinka sain kesällä jo repun sillä innnoissani odotin koulun alkua. Ja sain repun kesällä.

Lapseni ei myöskään käy tällä palstalla, joten ei häntä haittaa vaikka joku koulun alusta puhuukin. Eikä varmaan useimpia palstalaisiakaan. Miksi kaikki pitäisi jättää viimeiseen viikkoon ennen koulun alkua?

Silloin on jo harrastukset ja kaikki, nyt on hyvää aikaa. Mutta jokainen tehköön itselleen parhaaksi katsomalla tavalla.

Mainoksissakin alkaa koulun alku jo näkyä.

Vierailija
9/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu ostetaan aikaisintaan koulua edeltävällä viikolla.

Mä en ainakaan jaksais kuunnella tuon ekaluokan aloittavan hössötystä enää yhtään. JOka hiton aamu se käy kalenterista laskemassa montako päivää vielä tarvii odottaa Suurta Päivää XD

Nyt alkais kai olla reppuvalikoimat parhaimmillaan siks toisekseen.

Vierailija
10/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo soittaa Ikeaan, että kehtaavatkin alkaa puhua koulusta... Koulujen alku muistuttaa minua töiden alusta. Siksi se ärsyttää.

En minäkään halua puhua töistä nyt, kun lomalla olen. Itse asiassa tarvitsin kalenteriani tänään ja aloin selailemaan sitä. Pistin äkkiä pois, koska siellä oli jo syksyn kokouksia. Minä uskon siihen, että loma on kaikista paras silloin, kun on täysin eri ympäristössä, tekee täysin eri asioita kuin arkena, eikä sitten yhtään tipan tippaa mieti töitä - tällä tavalla ihminen latautuu tulevaan talveen parhaiten.

Uskon, että sama pätee myös koululaisiin.

Vierailija
11/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei töistäsi puhutakaan.

Sen sijaan koululaisia edelleenkään täällä tuskin kovin paljon käy.

ja voithan koulujenaloitusviestit jättää lukematta jos ne sinua häiritsevät:) Mukavaa päivän jatkoa ja intoa reklamaatioihin.

Vierailija
12/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja varon visusti puhumassa lapsille mitään koulusta. Lapsella on oikeus kesälomaan, jossa ei koulu pyöri mielessä.

Mun kuudennelle menevä poika sanoi ekan lomaviikon jälkeen, että "loppuis jo loma, niin pääsis kouluun, kun mulla on ikävä koulua". Ja lomatekemistä hänellä on yllinkyllin, hän vain pitää koulusta. Yritä siinä sitten sanoa, että loma on lepäilyä varten..

Vierailija
13/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuudennelle menevä poika sanoi ekan lomaviikon jälkeen, että "loppuis jo loma, niin pääsis kouluun, kun mulla on ikävä koulua". Ja lomatekemistä hänellä on yllinkyllin, hän vain pitää koulusta. Yritä siinä sitten sanoa, että loma on lepäilyä varten..

Vierailija
14/14 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse tänne hakeuduit ap joten yritä nyt vaan kestää. Joillain on lomat jo pidetty ja arki alkanut.