Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni valittaa aina jostain ja saa minutkin huonolle tuulelle

Vierailija
20.07.2010 |

Aina joku asia on muka vinossa, mistä sitten pitää marmattaa. Miten saan sen loppumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä huono neuvo etten itsekään oikein hyvin pysty siihen.

Vierailija
2/9 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vuosien saatossa tullut siihen tulokseen, että ei siihen taida auttaa kuin miehen vaihto.

Valitettavasti.

Tuntuu välillä siltä, että vaikka itse olen elämän iloinen ja positiivinen ihminen, niin toisen jatkuva valittaminen ja pessimismi imee kaiken ilon itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koita viimeisenä keinona tekopirteästi vaan kaivaa joka asiasta joku hyvä puoli esiin. Kun ukko valittaa että on niin paska sää kun sataa, vastaat siihen että ihanaa kun ilma puhdistuu. :D

jaksaako se sitten aina vaan marmattaa joka asiasta..

Vierailija
4/9 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle lempeästi puhua siitä, että negatiivisuus synnyttää negatiivisuutta - oikeasti. Ja on vähän auttanutkin!

Vierailija
5/9 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja olenkin viimeaikoina alkanut tiedostamaan asian vaikutusta enemmälti. En enää mene mukaan narinoihin enkä rohkaise negatiivisia mielipiteitä.

On todella raskasta elää ihmisen kanssa joka koko ajan pelkää taivaan putoavan niskaan, pelkää pahinta ja muistaa aina sanoa että "mitä minä sanoin". Huoh.

Vierailija
6/9 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää ikävän puolen joka asiasta. Vaihtamallako paranee? Äitinsä on samanlainen, huomasin tovi sitten. Käsi raamatulla vannon että en muista yhtään kertaa, jolloin positiivisella mielellä olisivat liikkellä. "Ei se onnistu, koska..." "Ei kannata yrittää valmistaa tuota jälkiruokaa, koska..." "Ei voi ostaa 5 € juttua, kun on liian kallis" ( Tupakkaan ja lottoon sekä arpoihin menee kiltisti arvioituna 60 € viikossa)

Vierailija
7/9 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on joko töissä liian kiire tai liian hiljaista, on sotkuista tai liian kylmä tai liian kuuma jne....

Se tosiaan vie oman ilon, pelkään, että ihan lopullisesti. En tiedä voiko toista mitenkään muuttaa, tuskin. Ero kai olisi ainoa vaihtoehto, mutta siihen liittyy niin paljon muutakin, etten ole uskaltanut - vielä.

Mun ainoa helpotus on ottaa aikaa omille jutuille ja omille kavereille ja olla kuuntelematta kaikkea marinaa, siis ihan konkreettisesti olemalla vähemmän kotona!

Vierailija
8/9 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.positiivarit.fi/

ja tilaa sieltä miehelle tai itsellesi joku paita/lippis jossa lukee esim. "Asenne ratkaisee. Aina" tai "Hyvällä tuulella". On tuolla paljon muutakin tavaraa.

laita ko .sivulla hakusanaksi pessimisti niin saat lisää vinkkejä.

Vierailija
9/9 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteennehan pitäisi olla täydellinen?