Miksi ET rakasta Jeesusta/Jumalaa?
Kommentit (20)
ja sotkee ihmisen omiin sotkuihinsa. Saatana haluaisi varmasti jo sopia riidan jumalan kanssa, mutta jumala ei ylimielisyydessään tahdo antaa anteeksi saatanan syntiä.
Millainen anteeksiantaja se jeesus on jo ei voi antaa anteeksi saatanalle. Me ihmiset sitten kärsimme näiden milikuvitusolentojen näkymättömästä riidasta ja lapsellisesta kiistasta, joka ilmeisesti alkoi jo eevan antaessa aatamille hetelmän?
En voi rakastaa jumalaa jonka rakkaus perustuu saatanan vihaamiselle tai syntien vihalle jotka jumala itse loi luodakseen niille anteeksiantonsa?
Miksi nämä mielikuvitushenkilöt eivät voi hoitaa riitaansa jossain muualla ja jättää meidät ihmiset ulkopuolelle siitä?
Mulla oli raskas lapsuus ja muistan, kun rukoilin aka useinkin lapsena jumalalta apua. Pari vuotta jaksoin, lopetin silloin, kun sain ensimmäisen kerran kunnolla turpaani (olin ehkä jotain yhdeksän silloin). Eipä tuo ainakaan minusta välittänyt.
Miksi ET rakasta Jeesusta/Jumalaa?
ei ole olemassa. Kiitän isääni ja äitiäni olemassaolostani ja nautin joka päivästä täysillä koska elän vain tämän yhden ainokaisen elämän.
Ei ole tainnut tulla sellaista tunnetta...
rakastaisin jotain/jotakuta mitä en tunne ja mihin en usko.
uskon jumalaan siihen samaan kuin kaikki muutkin uskovat kautta maailman, uskon siis että kaikki uskomme samaan jumalaan kukin tavallaan.
Läheisemmästä tutustumisesta puhumattakaan. Vaikea kai rakastaa sellaista jota ei alkuunkaan tunne. Enkä haluakaan tuntea - ne ei tunnu mun mielestä kiinnostavilta ollenkaan.
Mutta miten voi rakastaa sitä partaista epäsiistiä aliravitun näköistä miestä, joka kuoli pari tuhatta vuotta sitten? Kun ei edes usko hänellä olevan maagisia kykyjäkään todistettavasti.
en usko tarinoihin!
en rakasta muita kun lähimmäisiäni..
(Olisi tosiaan kiva tavallaan jos olisi joku jolta pyytäisi apua vaikeina aikoina, mutta sen pitäisi olla sellanen joka auttaisi OIKEASTI!!! ei siis vaan jonkun toisen mielikuvituksen tuote tai oman pääni keksimä joku olento/eliö)
lähestyä näitä kuvitteellisinä pitämiänne olentoja varmistuaksenne niiden/heidän todenperäisyydestä?
ap
lähestyä näitä kuvitteellisinä pitämiänne olentoja varmistuaksenne niiden/heidän todenperäisyydestä?
ap
Terv. 9
on naapurin pertsa...voisin mä sitä "rakastaa" ja pyytää vähän apua sillon tällön!
oletteko koskaan kokeilleet
lähestyä näitä kuvitteellisinä pitämiänne olentoja varmistuaksenne niiden/heidän todenperäisyydestä?ap
ja huomasin että turha oli toiveeni. Äläkä ala sanoa että en ollut tosissani. Voin vannoa että olin.
mietin vaan, että kun itsellä on niin paljon kokemusta johdatuksesta ja rukousvastauksista, että miten voi olla, että toive oli turha...
ap
mietin vaan, että kun itsellä on niin paljon kokemusta johdatuksesta ja rukousvastauksista, että miten voi olla, että toive oli turha... ap
Kyllä mullakin on paljon toteutuneita toiveita, mutta en silti usko että niitä mikään jumala on toteuttanut. Suurta sattumaa kaikki.
En mä ala sanoa mitään
mietin vaan, että kun itsellä on niin paljon kokemusta johdatuksesta ja rukousvastauksista, että miten voi olla, että toive oli turha...ap
rakastaa parhaan kykyni mukaan, mutta en usko, että uskovaiselle minun tapani ja yritykseni ovat tarpeeksi hyviä. Ainakin vielä oma tyylini on rukoilla liikaa asioita itselleni (lapsille, miehelle ja itseni terveyttä jne.) kun kiittäminen turhan usein unohtuu.