Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette uimataidottomista ihmisistä?

Vierailija
19.07.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanovat, ettei uimataidolla tee mitään juuri koskaan, niin eikö opettelun motivaatioksi riitä se, että voi tulla elämässä yhden kerran tilaisuus, jossa pysyy hengissä uimataidon vuoksi, tai pystyy pelastamaan jonkun toisen? Tietenkään ei yleensä ihmiset ole joka päivä hukkumassa. Eihän noita ensiaputaitojakaan välttämättä tarvitse koskaan, mutta eikö olisi kiva, että kun on tukehtumassa lihanpalaan sen yhden kerran elämänsä aikana, niin joku osaisi auttaa? Tai pystyisi pelastamaan lapsensa hukkumiselta?

Vierailija
22/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki Aina ei mahikset itsestä kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyvä uimataito, kasvoin joen rannalla :)

Mutta tuolla jossittelulla ei tee kyllä yhtään mitään. Mitä kaikkea pitäisikään osata ihan siltä varalta, että tarvitsee moista tilannetta?

Kuinka moni teistä osaa elvyttää oikeaoppisesti?

Kuinka moni osaa ajaa autoa? Entä jos ajatte kaverin kanssa mökille ja kaveri saa sairaskohtauksen eikä teillä ole kännykkää/kännyssä virtaa/tms. ja sinun pitäisi ajaa autoa?

Kuinka moni jaksaa vaikka juosta tosi kovaa jotakin karkuun muutaman kilometrin?

Kuinka moni osaa kiinaa? Ties vaikka joskus joutuisi Kiinan reissulla pahaan pulaan...

jne.

Uimataito on toki halpa henkivakuutus ja ihan suositeltava taito. Mutta on melkoisen pöyhkeää ja typerää nimitellä idiooteiksi saamattomiksi ihmisiä, jotka eivät syystä tai toisesta taitoa osaa.

Vierailija
24/24 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isäni hukkui kun olin 5 vuotias, ei todellakaan ole kiinnostanut sen jälkeen uiminen..

Olen äitini kanssa mennyt uimahalliin jotta hän opettaisi, niin en pystynyt siihen, kaikki vaan tuijotti, varsinkin ne valvojat!

Nyt kun sain lapsen niin on pakko oppia.. ja voi JUMALAUTA (anteeksi) minkä hintaista! aikuisten alkeiskurssi 140 e!!!!! siis mitä! eli pakko taas jättää väliin... jos vaikka sitten kun menen töihin, saisin vähän rahaa kasaan!