Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei ole Burger King-ravintoloita?

Vierailija
19.07.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KFC olisi ihana!!

Vierailija
22/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka pysty kilpailemaan, jos et ole syönyt Burger Kingin hampurilaisia et tiedä mistä puhut, nuo hesen ja mäkkärin niin sanotut hampurilaiset ovat täyttä moskaa verrattuna Kingin purilaisiin. Syy siihen että eivät tule Suomeen johtuu varmaan siitä että täällä Mäkin ja hesen muodostama kartelli ei päästä muita tänne. Jos Burger King tulisi suomeen hesen ja mäkin myynti varmaan romahtaisi. Itse en ole suomessa hammpparia syönyt sen jälkeen kun sain kingin hampurilaista Ruotsissa, enkä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaiskaapa huviksenne Burger Kingin tuotteiden ravintosisältötietoja. Rasva tirisee ja kaloreita piisaa monin verroin.

Vierailija
24/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka pysty kilpailemaan, jos et ole syönyt Burger Kingin hampurilaisia et tiedä mistä puhut, nuo hesen ja mäkkärin niin sanotut hampurilaiset ovat täyttä moskaa verrattuna Kingin purilaisiin. Syy siihen että eivät tule Suomeen johtuu varmaan siitä että täällä Mäkin ja hesen muodostama kartelli ei päästä muita tänne. Jos Burger King tulisi suomeen hesen ja mäkin myynti varmaan romahtaisi. Itse en ole suomessa hammpparia syönyt sen jälkeen kun sain kingin hampurilaista Ruotsissa, enkä syö.

Burger king OLI Suomessa joskus 90-luvulla. Ei pärjännyt ja vetäytyi pois.

Suurin este uudelleen tuloon on, jotta homma saadaan kannattavaksi pitää perustaa 30-40 ravintolaa ja parhaat paikat on jo viety.

Jostakin muistelisin, että burger king on valmis tuleen Suomeen jos joku haluaa perustaa ravintolat ja omaa riittävät rahavarat.

Henk. koht. kyllä mieluiten haluaisin Hootersin Suomeen....

Vierailija
25/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mä tykkäisin. Mutta eipä näy.

Mä käyn Mäkissä ehkä 4 krt vuodessa, Hesessä 2, eli meidän takia ei kannata minkään tulla.

Subissa tulee käytyä varmaan kerran kuussa ja se onkin lempparini.

Vierailija
26/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BK:ssa ainakin oli silloin ennenmuinoin kurjemmat hampurilaiset kuin Carrolsissa, joten pariin kertaan jäi käynnit. En jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
27/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran ullakkokämpät on jo korjattu.

Vierailija
28/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtään enempää näitä ala-arvoisia roskaruokaketjuja Suomeen.

Vierailija
29/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 80-luvulla Burger King. Muistan, kun ne kuulutti mikkiin kaikki tilaukset. Se tuntui todella modernilta ravintolalta silloin. Äiti vei meidät sinne retkelle, kun käytiin Helsingissä.

Vierailija
30/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole minusta yhtään sen parempia kuin Mäkki tai Hese, ihan samanlaista roskaruokaa.

Taco bellin haluaisin Suomeen.

Vierailija
31/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsennetään avotulella ja mun mielestä siinä siihen pihviin tulee hyvä savun aromi.

Joku tykkää, joku ei.

Ja plussaa Whopperin tomaatista.

Tero

Vierailija
32/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ette koske pitkällä tikullakaan johonkin KFC-sontaan tai Taco bellin pöperöihin

Vierailija
33/33 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa syönyt Burger Kingissä enkä todellakaan kaipaa Suomeen kyseistä ketjua! Eikö Täältä saa jo ihan riitävästi roskaruokaa? Ennemmin kaipailisin terveellisempiä vaihtoehtoja kohtuuhintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän