Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D
Kommentit (409)
Huomasi paikallislehdessa myynti-ilmoituksen jossa kaupattiin lamminveriravaajaa ja soitti innoissaan kun oli niin halpa. No, kyseessa olikin lamminvesivaraaja, oli lukenut hiukan vaarin...
Vierailija:
oli v.1997 kyltti kesän ja syksyn:VAI ALACARTE LISTASAA
Mustalla tussilla kirjoitettu keltaiselle paperille. Nauroin joka päivä sille kävellessäni töihin. Kukaan ei kai viitsinyt huomauttaa heille.
Pakko itsekkin kertoa yksi minkä muistin.
Mun mies omistaa pizzerian ja hänen veljenpoikansa oli juuri tullut hänelle töihin
No, mies laittoi pojan joka osaa tosi huonosti suomea tiskin taakse kun oli niin kiire ja itse oli keittiössä.
Sitten alkoi kuulumaan hirveetä naurua ja mies katsomaan..
Siskonpoika seisoi vaivautuneena ja asiakas(nainen)nauroi vedet silmissä..mies ihmetteli että mitä on tapahtunut..Nainen sanoi: että hän oli kysynyt missä pillit on, niin poika oli näyttänyt ylähyllylle ja sanonut: pillut on tuolla:)) Kauheeta:))
moka:)) siis siskonpoika hän oli veljenpoika. Vaihtui kesken stoorin:))
Vanha juttu, eikä takuulla tapahtunut sinun isällesi.
Tämä ei ehkä ole niin hauska, mutta minäkin ostin viime kesänä torilta samalta myyjältä useita kertoja " rutsalaista masikkaa" . En hennonut huomauttaa kyltissä olevasta virheestä, tulihan asia kuitenkin ymmärretyksi ja selväksi.
Itse opiskeluaikoinani kirjoitin mielestäni ansiokkaan esseen aiheesta genipulaatio. Virhe oli siis heti otsikossa, esseeni käsitteli geenimanipulaatiota.
Jo edesmenneellä isoisälläni oli " biitles" - rotuinen koira, tunnetaan ehkä yleisemmin beaglena.
Vierailija:
Loutettava raskaustesti kotikäyttöön...ei siltä vaikuta.
Viimeinen lause ilmoituksessa oli " Vakokuva mukaan" ;o)
*hih* Mulla on se ilmnoitus vieläkin tallessa.. En sitten pyrkinyt hiusmalliksi!!
Virve Rosti ja Jope Ruonansuu olivat joskus pilailumielessä kuuluttaneet laivalla, että " Huono äiti, huono äiti. Lapsenne odottaa pää ovenvälissä.."
Hatanpäällä on Kripputori Areena, jonka katolla olevassa kyltissä lukee Kirpputori Areeena (siis todellakin 3 ee:tä)
longero 15 mk (vai mikä lienee ollut hinta...)
Vierailija:
oli v.1997 kyltti kesän ja syksyn:VAI ALACARTE LISTASAA
Mustalla tussilla kirjoitettu keltaiselle paperille. Nauroin joka päivä sille kävellessäni töihin. Kukaan ei kai viitsinyt huomauttaa heille.
Mainostettiin muurahaissirotteita yms puutarhatuotteita:
Nyt saavat mulkut kyytiä!
Kusi iroitettavissa pesuun. Ilmeisesti piti lukea kuosi, vaikka ei sekään olisi kai ihan oikein mennyt..
Kalenterissa luki mamokravia kun oli siis menossa mammografiaan ja kauppalapussa strippimehua kun oli tarkotus ostaa lapsenlapsille trippimehut :) Anopilla lukihäiriö tms.
:D
Vierailija:
Kusi iroitettavissa pesuun. Ilmeisesti piti lukea kuosi, vaikka ei sekään olisi kai ihan oikein mennyt..
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että siinä askissa lukee GIFU..
No tämähän meni nyt ihan väärään kohtaan
Syö niin paljon jaksat. Ajatus oli kai: Syö niin paljon KUIN jaksat.
(Gluteeniton?)