Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D
Kommentit (409)
Vierailija:
Vierailija:Mu mielestä tämä oli ihan oikein kirjoitettu :-)
MÄMMIÄ SAATANA!
Vierailija:
Hatanpäällä on Kripputori Areena, jonka katolla olevassa kyltissä lukee Kirpputori Areeena (siis todellakin 3 ee:tä)
Vierailija:
80-luvulla, kun Mauno Koivisto oli juuri valittu Suomen presidentiksi, asia oli ilmeisesti niin jokaisen mielessä koko ajan, että silloinen tv-kuuluttajakin meni sekaisin. Ruudusta oli alkamassa joku musiikkiohjelma ja tämä kuuluttaja ilmoitti pokerinaamalla, että seuraavaksi laulaa Mauno Koivisto.... (Muistan että minäkin pienenä tyttönä jo ehdin ihmetellä, että ai, sekö laulaakin...) Ruutu oli hetken aikaa pimeänä, kuuluttaja ilmestyi uudelleen kuvaan " ei-enää-niin-pokerinaamalla" ja sanoi ihan punaisena, että " Anteeksi, Mauno KUUSISTO laulaa!" .
" Pizzerian ständissä luki " Kanaperhe" ja hinta."
(engl. stand). Parempaa nimitystä kuin ulkomainos en keksi näin äkkiseltään. (Sanan sisältävän viestin kirjoittaja olen.) Samaisessa pizzeriassa saattoi hyvänä päivänä nähdä tilausta odotellessaan kerrassaan " mainioita" perheen välienselvittelyjä.
(Välttääkseni rasistin maineen mainitsen toki, että ko. lafka oli suomea äidinkielenään puhuvien ihmisten.)
" Älä huutele astioita juosevalla vedellä!"
-Ja se oli siellä ikuisuuden.
Barbiella on mukanaan merihevosen mutoinen kampakampa:DD
Pikkusisko kirjoitti haluavansa jätkiä - tarkoitti jätskiä.
Tätä hikistä kanaa oli tarjolla eräässä ravintolassa Espoon Tapiolassa. Meillä on siitä lähtien kotonakin syöty usein hikistä kanaa...
että joku itse on kirjoittanut/mummo aikanaan kansakoulussa aineeseen, että kiisin pitkin jäätä.
Vähän sama kuin että jos nimi olisi Riipinen Miina ja jää i-pisteet pois...
mutta eipä sillä väliä. Joskus mietin et pitäiskö mennä syömään sinne mutta en uskaltanut.
(Vierailija:
oli v.1997 kyltti kesän ja syksyn:
VAI ALACARTE LISTASAA
Mustalla tussilla kirjoitettu keltaiselle paperille. Nauroin joka päivä sille kävellessäni töihin. Kukaan ei kai viitsinyt huomauttaa heille.)
joku maikkarin mies kertoi tulevasta tapahtumasta, jonka juontaa Jenni Pääskysääri. =)
raskaustestin sijaan RASKAStestin,ainakin paketin käyttöohjeiden mukaan :D :D Me naurettiin miehen kanssa koko loppuraskaus että meil on tulossa raskas vauva :D (niin muuten tulikin,4350g!!)
Tää sama raskas esiintyi siis joka kohdassa testin ohjeissa missä piti lukea raskaus :) En kyllä millään enää muista paketin nimeä,valkoista ja sinistä siinä oli... tekis mieli tarkistaa onko kiruvirhe vielä jäljellä jos sitä testiä ees myydään enää :D
Toi kiisi - kusi ei ole mitenkään harvinainen pikkuoppilaiden virheeksi. Itse jouduin luettamaan monta kertaa lukihäiriöisellä pojalla tämän kirjoittaman lauseen kissan tussuista, piti olla tietenkin tassut.
Vierailija:
että joku itse on kirjoittanut/mummo aikanaan kansakoulussa aineeseen, että kiisin pitkin jäätä.Vähän sama kuin että jos nimi olisi Riipinen Miina ja jää i-pisteet pois...
minä nain koulun pihallaa... Piti tietysti kirjoittaa: näin koulun pihalla..
Vierailija:
minulle KodinAnttilasta kylpyhuoneeni oveen laatan jossa luki BAD... Äiti kertoi että se on lyhenne kylpyhuoneesta (englanniksi siis).Minä olin tosin hieman erimieltä..Enpä ole laittanut kyseistä kylttiä oveen.
Bad on ruotsia ja norjaa, ja tarkoittaa kylpyhuonetta
Vierailija:
minulle KodinAnttilasta kylpyhuoneeni oveen laatan jossa luki BAD... Äiti kertoi että se on lyhenne kylpyhuoneesta (englanniksi siis).Minä olin tosin hieman erimieltä..Enpä ole laittanut kyseistä kylttiä oveen.
Vierailija:
(varmaan tuttu monille !). Niissä tilkkuruuduissa oli sellaisia country henkisiä kuvia. Yhdessä ruudussa luki (ja se tietty toistui ympäri kangasta) SWEAT HOME eli HIKI KOTI, ei SWEET HOME ;-DDDDDDD.
Löysin tekstejä " country memory" , " cute friend" ja " country house" mutta en tuota sweat home tai edes sweet home. Onkohan noita sitten useampaa mallia kankaita?
strige: