Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D
Kommentit (409)
on muuten varmaan ollut kalligrafiatekstiä, eli siis vanhanaikainen iso S ja pikku s, näyttää just tolta Gifulta...
Kastele hiukset tai käytä uimalakkia ennen altaaseen menoa!
ja samma på svenska ihan yhtä väärin kirjoitettuna.
Lihapyllyjä (kuvassa oli kuitenkin lihamylly...)
Siis missä tossa on virhe? Vai olenks mä jo liian väsy?
luki "sis. salaatti ja valkosipuliovi" Taisi kuitenkin olla kyseessä voi.
älä pahastu, kun jaan tämän!
Oppilas oli otsikoinut nuoren elämänvalintoja käsittelevän kirjoitelmansa: "Kaikki lähtee itsestä" - joku idols-Jonna taisi sellaista laulella silloin. Yksi ii vain puuttui, ja otsikko kuului: "Kakki lähtee itsestä".
En uskaltanut palauttaessa katsoa silmiin, etten olisi taas repeillyt, vaikka tottahan tuokin väittämä on...
FB:ssä on myös ryhmiä, joista tällaisia löytää kuvien kanssa. Oma suosikkini on ruokalista, jossa lukee: intialainen yritti broileria.
piti olla ISOJA MUIKKUJA... Tämän kertoi kauppiaan tytär; äiti oli kirjoittanut hieman väärin ulkokylttiin...
Kuitissa luki joutava jogurtti kun piti olla juotava
Mä repeilen täällä yksikseni!
Meidän lähipizzerian ikkunassa on aina silloin tällöin kyltti: Palan viikonlopuna. Tervesiä!
Siis missä tossa on virhe? Vai olenks mä jo liian väsy?
lukee hygienia syistä
kun sanotaan et lapset istuu kärryissä oikeassa paikassa hygienia syistä
ja savolaiset luulee ihan oikeasti että KÄRRY kirjoitetaa KÄRRI
Arvokiinteistö järjenrannalla (järven piti olla)
Paikallisesssa baarissa oli esiintymässä Bablo, lehden mainoksessa oli kuva Pablosta (siis se Karvakuonon Ransun kaveri joku Kokkelivekkuli..)
siinä kuvassa se oli just joku kokkihattu päässä..)
ai juu jonkun Wannabejulkun tytär on Olivia. Perheen kuva lehdessä ja siinä kerrottin kuvassa olevan myös parin Olvi-tytär..
Potilas ollut virkeämpi, tytär ja poka käymäsä.
Yövuoron jälkeen ehkä hieman väsyneenä: Virtsasi pulloon, kovin on jäykkä.
Jumaliste että ollaan jaksettu nauraa näille hauskoille kommelluksille, itse kirjoittajakin yhä uudestaan ja uudestaan kippurassa nauraa =D
*Hervotonta naurua*
Tässä on jotain ihan uskomattoman absurdia! :D
pitkistä sanoista jää loppu pois. Eräs työkaverini ei meinannut ymmärtää mikä on sisustussu. (unnittelija ei sopinut paperille.)
Vierailija:
pitkistä sanoista jää loppu pois. Eräs työkaverini ei meinannut ymmärtää mikä on sisustussu. (unnittelija ei sopinut paperille.)
Vastikään Prismassa oli Cirafin yökkäri joka oli jo päätynyt kärryyn meille, sitten huomasin että siinä lukee LITTLE SWEATHEART. Piti viedä takas, sentään hikisydämeksi suostu lastani kutsumaan :)
Päivän Sana - palstalla (hengellinen) oli n 10 v sitten " Jeesus on kulleista noussut" Olikohan tahallinen virhe...