Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D
Kommentit (409)
Mutta mun aamu alkaa ärsytyksellä kun katselen metroasemalla Lemminkäisen asuntomainosta joka kehottaa että "Otappa yhteyttä!".
Joka kerta tekisi mieli selvittää ko. laadukkaan mainostoimisto nimi ja joka kerta jätän sen myös tekemättä.
myytiin ainakin kahtena jouluna peräkkäin Lahjanuhaa. En ostanut. Mutta joka kerta ohi mennessäni nauratti.
Nauratti kun kaveri oli nähnyt pizzeriassa lausahduksen "Kakki pizza saattaa sisältää yllätystäyte". Terveisiä vaan tutuille =).
Lehdessä oli ilmoitus, jossa nimenä luki Viiksi.
Kolleke housut ja rets housut.
Ylioppilaskirjoituksissa yksi kokelas kirjoitti äidinkielen kokeessa nimensä perään: xxxxx:n lukijo.
Yliopiston ruokalan listoissa:
Pinaattikeitto ja kana muna
Kasvis chili con carne
Jonkun kyläkaupan ovella kyltti:
Romaanit yksi kerrallaan sisään
Pizzerian listassa:
Quatro stazione
Harjavallassa 3 tiekylttiä allekkain:
Koirienkoulutusrata
Jousiammuntarata
Pieneläinhautausmaa
Myi persupuhelinta, ja citymarket "hillasoiden silmä"-jäätelöä.
Mutta mun aamu alkaa ärsytyksellä kun katselen metroasemalla Lemminkäisen asuntomainosta joka kehottaa että "Otappa yhteyttä!".Joka kerta tekisi mieli selvittää ko. laadukkaan mainostoimisto nimi ja joka kerta jätän sen myös tekemättä.
tuntuuhan tuo hassulta siellä etelässä, mutta täällä se olis murteellinen tehokeino.
"Otappa koppi - tukea työnhakuun
ke 15. syyskuuta 2010 09.35.00
Oulun seudun välityömarkkinat –hanke"
http://www.kempele.fi/fi/kempele-tiedottaa/uutiset/otappa-koppi-tukea-t…
Mutta mun aamu alkaa ärsytyksellä kun katselen metroasemalla Lemminkäisen asuntomainosta joka kehottaa että "Otappa yhteyttä!".Joka kerta tekisi mieli selvittää ko. laadukkaan mainostoimisto nimi ja joka kerta jätän sen myös tekemättä.
Meilläpäin ainakin on ihan ok sanoa, että on mansikkaa, mustikkaa tai vaikkapa silakkaa myytävänä. Tietysti mansikoita on normaalimpi muoto. Ymmärrän kyllä, että tuo voi huvittavalta kuulostaa :) Vierailija:
Mansikkaa myytävänä Kuinka pitkälle yhdessä mansikassa riittää myymistä :)?
Mansikkaa on (murteessani) monikkomuoto.
kyltti: " Pää radalle" monikohan mahtoi totella ja laittaa kuuppansa kiskoille? Piti olla siis " pääradalle" .
Paikallinen apteekki mainosti: Torstaina dementin sairaanhoitajan vastaanotto
Mahtoikohan hoitaja muistaa tulla paikalle??
( Kyseessä siis Dement - niminen yritys oikeasti)
nämä esimiehet melko huolimatonta sakkia tallentaessaan tietoja: Oli Apetit kasvissukaletta, Pirkka jätehenselikassia, Vetsiläistä juustokeittoa, Pulmulivesaippuaa ja Boy sipulipulisilliä.
Kauppojen ilmoitustaulut ovat hauskimpia, lukekaa! Myynnissa tojotaa, piiklen pentuja ja paras oli tämä: "vuokralle halutaan muuttaa".
kuinka Pano Larnos oli toikkaroinut jotain jossain ravintolassa.
Yhdessä kahvilassa myydään groissantteja...
s-marketin mainoksessa oli tarjouksessa kaunis kakkamekko, oli tarkoitettu kukkamekko ;)
kuultua: Lukiolainen oli kirjoittanut esseensä Hitleristä. Arnold Hitleristä.
olen nauranut näin maha kipeänä!!
Työkaverit luulee että oon sanu jonkun kohtauksen :D
Pidetääs ketju ylhäällä!!