Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku ihan oikeasti luulla, ettei oma mies masturboi??? =O

Vierailija
19.07.2010 |

Koska kyseinen "toimenpide" kuuluu täysin normaalin terveen miehen elämään, niin miten ihmeessä joku voi aivan oikeasti luulla, ettei oma puoliso masturboisi?

Se on totta, että yllättävän moni nainen ei masturboi lainkaan tai todella harvoin, mutta miesten kohdalla kyseessä on lähinnä jokin vika, jos ei tyydytä itseään (vaikka seksielämä puolisonsa kanssa olisikin kuinka monipuolista, virikkeellistä ja tiheää).

En todellakaan tiedä, mitkä syyt ajaa miehen siihen, etteivät masturboi; onko syy fysiologinen, ettei esim. helposti saa erektiota tai se ei pysy yllä, tai seksihalut ovat normaalia pienemmät tai lähes olemattomat, ja joillakin saattaa varmasti olla uskonnollinen painostus asiaan... mutta minä uskon että jopa ne fanaattisimmatkin uskovaiset, joista masturbointi on syntiä ja siemenen pois heittämistä, niin terveinä yksilöinä hekin tekevät sitä siltikin.

Mikä masturboinnissa on niin syntisen outoa, että sen tekeminen on jokin häpeä, etenkin naisille!?!

Sehän on täysin tervettä ja normaalia toimintaa, aivan kuten hengittäminen ja nukkuminenkin...

Miksi naisia loukkaa ajatus miehensä masturboinnista?

Ihmettelen näitä asioita suuresti.

:)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmästi sanottu, että "jokainen mies masturboi".

Varmastikin lähes jokainen on ainakin joskus masturboinut ja mahdollisesti tulee vielä joskus masturboimaan, mutta melko useilla se on hyvin harvinaista. Masturbointia saattaa olla kerran tai pari vuodessa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä henkilöllä joka elää viriilissä parisuhteessa.

Ei todellakaan ole mikään normaalin miehen vaatimus, että on masturboitava säännöllisesti tai olisi jtoenkin poikkeava väärällä tavalla.

Eli kyllä, todennäköisesti suurin osa masturboi, mutta todennäköisesti parisuhteessa elävät eivät tee sitä niin paljon kun jotkut tuntunvat pitävän automaationa.

Vierailija
22/42 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee sitä ja uskon, mitä syytä olisi mulle siitä valehdella.

masturboi ennen suhdettamme kun oli sinkku,sen tiedän, muistan joskus alkuaikoina kysyneen että millon on viimeksi tehnyt niin niin sanoi ettei ole kokenut tarvetta kun ollaan kuitenkin harrastettu seksiä ja kuulema se tarve oli toissijainen kun sai kunnon seksielämän, sanoi muutenkin että teki sitä vain purkaakseen paineita mitä kassit tuotti jos moniin päiviin ei päässyt laukeemaan.

joten ei ole kuulema tarvetta, ollaan oltu yhdessä kohta 9vuotta, en ole huomannut tai edes keksi milloin ja missä pystyisi sitä tekämään, olen joskus kysynyt sitä tekeekö mutta on sanonu ettei tee.

joten jos tekee ja kieltää niin aika samahan se sillon mulle on jos en siitä edes tiedä, toisaalta en näe syytä miksi tarvis valehdella kun muutenkin meillä on todella avoin suhde,myös seksuaalisuus.

kerran kysyin synnytksen jälkeen kun oltiin ilman seksiä siihen jälkitarkastukseen asti että miten kestää muka laukeamatta niin sanoi että asiat tärkeysjärjestykseen, että tuskin kellään miehellä on oma muna vaa mielessä vauvan syntymän jälkeen niin paljon että sen takia pitäs käydä vemputtaa itteesä salaa vaimon imettäessä-tyylii.

olen tyytyväinen ettei oma mieheni tee sitä, ne keiden miehet tekee ja kertoo vielä siitä niin on aivan muiden asia, mutta en usko että siitä kovin moni nainen tykkää. tuskin se mies omaa muijaa aattelee sillon.

en minäkää masturboi.miehen sormi ja muna riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme niin ollessamme yhdessä ja erikseen.

Se rikastaa seksielämäämme tosi paljon :)

Vierailija
24/42 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä harrastaisi, vaan kun ei harrasta, vaikka kuka niin luulisi. Minä tiedän, en luule. Joskus päälleni runkkaisee, kun oikein himottaa. Itse harrastan sitä ehkä kerran kuussa.

Vierailija
25/42 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin masturboin, vaikka vaimolta saakin todella hyvät kyydit. Läheisestä ystävästä nyt puhumattakaan...

Ei paneminen ja masturbointi ole toisensa poissulkevia asioita. Jotenkin ahdistaa ajatusmaailma ettei "tarvitse" masturboida jos on hyvä seksielämä.

Vierailija
26/42 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin sinä luulet että "Se on totta, että yllättävän moni nainen ei masturboi lainkaan tai todella harvoin". Moni nainen on kertonut, että väittää miehelleen ettei masturboi, koska ei halua että mies pahoittaa mielensä. Yleensä nämä naiset eivät myöskään saa orgasmia ainakaan helposti miehensä kanssa. Miehet ottaa sen yleensä henkilökohtaisena loukkauksena miehuutta ja tyydytystaitoja kohtaan jos nainen myöntää masturboivansa. Ehkä siksi monet naiset tekee sen salaa ja samasta syystä jotkut naiset luulee, ettei heidän miehet masturboi. Eli miehet väittävät toista ja tekevät sen salaa ja nainen uskoo.

Vierailija
27/42 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tee sellaista, ei käy vieraissa, ei katso muita naisia, ei himoitse lähimmäisen omaa, 

Vierailija
28/42 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan tähän taas kuten aiempiinkin vastaaviin: Kaikki me ollaan runkkareita. Joka muuta väittää on valehteleva runkkari.

Vierailija
29/42 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä masturboin joka päivä pari kertaa, vaikka olen yksin kotona ehkä kolme kertaa kuukaudessa! Siihen ei tarvi välttämättä paljon aikaa, varsinkin miehille riittää hyvinkin lyhyt hetki.

Vessassa, suihkussa, illalla sängyssä kun puoliso on nukahtanut, toisessa huoneessa kun muut ovat katsomassa telkkaria, toisessa huoneessa kun on lukevinaan lehteä, tietokoneella, päikkäreillä, puuvarastossa, saunassa, kellarissa, vintillä, pyörävarastossa, autossa, työpaikalla... Aika heikko mielikuvitus saa olla, jos ei oikeasti pysty keksimään mitään paikkaa!

Ja uskomatonta että vielä nykyäänkin jotkut väittävät, että ei tarvi masturboida kun saa tarpeeksi seksiä! Seksi ja itsetyydytys ovat kaksi täysin eri asiaa!!! Ihan kuin syöminen ja juominen; molemmat menevät kurkusta alas, mutta ruoalla ei voi janoa sammuttaa!

Huvittavaa muuten, miten normaalisti seksiin suhtautuvien puolisot kertovat masturboivansa ja niiden miehet, jotka eivät hyväksy masturbointia, vakuuttelevat ettei tulisi mieleenkään sellaista tehdä kuin ehkä joskus teininä sinkkuna ja vieläkin se hävettää... Aikamoinen sattuma! ;)

Vierailija
30/42 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboivansa. Olen kysynyt että miten usein hän stiä harrastaa, mutta vastaus on aina ettei harrasta. Perusteluks on sanonu ettei vaan pidä siitä. On kyllä harrastanu sitä nuorempana, muttei enää.

Vierailija
31/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu asiaa. http://www.jasmiina.com Tuolta tulee usein haettua inspiraatiota. :-)

Vierailija
32/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä, etteivät naiset masturboisi? Itse en masturboi usein, mutta kun hommiin ryhdyn, en lopeta alle 20:n orgasmin. Miesparat yleensä joutuvat mastuboidessaan tyytymään yhteen orgasmiin.

Vierailija
33/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotakuta huolestuttaa vieraiden ihmisten masturboimiset? Kyllä kai jokainen osaa tehdä sitä tai olla tekemättä, ihan niin kun itsestä tuntuu. Ja kai se on sama mitä joku sanoo tekevänsä tai olevansa tekemättä. Kaikkea sitä pähkäillään. 

Vierailija
34/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2010 klo 14:27"]

Eilen olin festareilla ja siellä kysyttiin että kuinka moni masturboi niin ihan jokaisen miehen käsi nousi ja noin joka toisen naisen käsi.
Ja väkeä oli paljon.

[/quote]

Mies, joka ei masturboi, on nolo. Eihän sitä kehtaa kukaan myöntää. Johan tää aloituskin sen kertoo; mies on vähintään aseksuaali jos ei tyydytä itseään. Niihh.

Vierailija
35/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2010 klo 14:38"]

Kiinnostais tietää, et missä miehet yleensä masturboi ? Mekin ollaan aina täällä kotona lasten kanssa, niin vessassako ? Entä sitten, jos joskus se saakin hetken olla yksin kotona, käyttääkö se tilaisuuden heti hyväkseen ?!? ;)

suihkussa ja vessakäynnillä. exä oli runkannut myös työpaikan vessassa:).

Mun mieheni ainakin runkkaa suihkussa ;)

Vierailija
36/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin festareilla ja siellä kysyttiin että kuinka moni masturboi niin ihan jokaisen miehen käsi nousi ja noin joka toisen naisen käsi.
Ja väkeä oli paljon.

[/quote]

Mies, joka ei masturboi, on nolo. Eihän sitä kehtaa kukaan myöntää. Johan tää aloituskin sen kertoo; mies on vähintään aseksuaali jos ei tyydytä itseään. Niihh.

Vierailija
37/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en masturboi. Meillä on vaimon kanssa seksiä riittävästi, ja koska seksi on musta mukavampaa kun masturbointi, valitsen sen kun tekee mieli. En siis ole keksinyt syytä masturboida.

Vierailija
38/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mä ainakin lähes päivittäin :D Joskus parikin kertaa!

Vierailija
39/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2010 klo 14:36"]

siihen, jos mun mieheni ei runkkaisi.

Mä pidän sitä normaalin ja vapautuneen seksuaalisuuden osana.

Kyllä se vaivaisi mua ja ehkäpä kyselisin tilanteeseen johtaneista syistä.

Onko suhtautuminen seksuaalisuuteen ollut mahdollisesti estynyttä ja ankaraa lapsuudenkodissa?

Onko miehellä heikko libido?

Noihin voi saada apua.

[/quote]

Tähän pakko kommentoida että mun exä väitti aina kiven kovaa ettei se masturboi, mua ärsytti koska miten niin ei? Seksikin loppui kuin seinään.

Olisikohan hänellä jotain henk koht ongelmia ollut..?

Vierailija
40/42 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, että kaikki miehet tekee sitä. Kunnes tapasin mieheni. Itse teen sitä usein ja salaa toivoisin miehenikin sitä tekevän, mut ei. Seksihalut on normaalia pienemmät, veikkaisin. Ihan miehekäs se silti on, joten rohkenen nyt tämän kokemukseni perusteella väittää, että valitettavasti kaikki miehet ei masturboi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi