Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin sitten matkustamaan bussilla 30km kotiin vauva kantokopassa, kun kaveri feidasi

Vierailija
19.07.2010 |

Olimme kaverin autolla liikenteessä,kun menimme hänen luokseen kahville. Kaveri sanoi lähtevänsä kauppaan ja jäin poikani kanssa hänen luokseen. Meni tunti,soitan kaverille että mikäs maksaa. Tämä oli törmännyt ystäväänsä ja mennyt käymään terassilla. Kaveri oli sitten semmoisessa huppelissa,ettei kyennyt ajamaan autoa vaikka hän lupasi kyyditä meidät kotiinkin. Maksoin hänelle bensatkin! Mukava oli sitten matkustaa 30km kotiin yleisillä vauva kantokopassa. Helvetti mikä reissu, olisiko tässä syytä pistää välit poikki?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen poikasi on?Naurettavaa käytöstä kaveriltasi!

Vierailija
2/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuosta ainakin sen kans puhuisin. Muuten jää kaivelemaan ja sit sitä tulee turhaan vaan v-ttuiltua pitkin matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 1,5kk

AP

Vierailija
4/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika törkeästi kaveriltas tehty! Mä olisin kyllä todella vihainen! Kiva pienen vauvan kanssa mennä julkisilla kun niissä on niin kuumakin tällaisilla ilmoilla että itselläkin tulee tosi huono olo jo lyhyelläkin matkalla!

Vierailija
5/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi käyttää slangisanoja, joita et itse ymmärrä.

Vierailija
6/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia idiootteja kasvaa!? Eks olis voinut ottaa hänen autonsa?

Vierailija
7/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mitä feidata tarkoittaa,sinä nähtävästi et? Olisin tottakai ottanut hänet autonsa,ongelma on se ettei minulla ole ajokorttia.Olisi vähintään pitänyt laittaa asunto sekaisin, mutta se olisi ollut jo lapsellista. Ei ole kuulunut kaverista mitään,ei edes anteeksipyyntöä!

AP

Vierailija
8/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei saa tehdä kenellekään. Älä ala kynnysmatoksi.

Vierailija
9/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla oli vaan kantokoppa???

Vierailija
10/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti sut siis kun tuli parempaa seuraa tarjolle. En tosiaan kaveeraisi moisen itsekeskeisen paskiaisen kanssa kyllä yhtään kauempaa. Poista vaan numero kännykästä ja unohda. Kantokopalla tarkoittanet auton turvakaukaloa...?

Vierailija
11/15 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,tarkoitin turvakaukaloa

AP

Vierailija
12/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita se tekee kun lapset tekee lapsia. Mina olen reissannut ympari maailmaa ja vaikka minkalaisessa ilmastossa vauvani kanssa. Tosin ei kenenkaan mieleenkaan tullut kanneja vetaa, teinimeininkia.

Vierailija
13/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ystävä oli siis ihan reilu tyyppi..?

Oot varmaan matkustellut niin paljon ettei omia ystävyyssuhteita ole juuri ehtinyt kertymään.

Tässä kyse mistään avuttomuudesta ole vaan kaverin paskamaisesta käytöksestä. Täysin asiatonta, oli ikä sitten mikä tahansa.

Vierailija
14/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sita se tekee kun lapset tekee lapsia. Mina olen reissannut ympari maailmaa ja vaikka minkalaisessa ilmastossa vauvani kanssa. Tosin ei kenenkaan mieleenkaan tullut kanneja vetaa, teinimeininkia.

Mutta joo, ei kai 30 km matka busissa ole maailmanloppu, kun oli kaukalokin mukana.

Huomaa ap:n tekstistä, että ollaan tavallaan eri sukupolvea, kun hän käyttää sanaa "feidata" ohareihin. Mulle tuo sana tarkoittaa jotain muuta, johdannainen englanninkielestä.

Näin ollen voidaan olettaa, että myös hänen oharit tehnyt kaverinsa on teini tai ainakin melkein sellainen.

Vierailija
15/15 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän, että vedit tästä herneet nenään.

Mutta 30km bussilla ei ole mikään kovin kummoinen juttu...