Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo äijä voi AINA olla niin väsynyt?

Vierailija
18.07.2010 |

Aina kun on vapaapäivä niin jo alkaa maata puolenpäivän aikaan sohvalla ja tajuttomana makaa siinä tuntitolkulla. Ja aamuisin sitä ei saa sängystä ylös.

Minä nousen joka aamu 5.30 töihin ja viikonloppuisin nousen lasten kanssa kuuden jälkeen. Kun tuo äijä vain makaa. Ällöttää.

Tuolla se taas makaa tajuttomana. Ei kotityöt ahdista eikä mikään muukaan. Mätä paska.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi olla tollanen muutama vuosi sitten. Nukkui ihan älyttömästi. Tuli sitten muitakin oireita myöhemmin, ja patistelin lääkärille. Diabeteshan se sieltä löytyi, ei ihme kun väsytti, verensokerit 21..

Kannattaisi patistella lääkärille se miehes, voi oikeasti olla joku sairauskin.

Vierailija
22/30 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on väsynyt eikä vaan puhtaasit laiska, kanattaisi todellakin käydä lääkärissä. Moni sairaus oireilee väsymyksellä, mm. syöpä.

Minun väsymykseni taustalta löytyi ms-tauti :/

Ei mikään kiva diagnoosi, mutta lääkityksen ansiosta vointini on nykyään parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kotiin ja tuossa se taas makaa. Näki sohvan ja välittömästi kaatui siihen ja minuutin päästä ei mitään tajuntaa.

Jo viikkoja sitten otin ystävällisesti puheeksi, että pitäisiköhän hänen käydä terveystarkastuksessa tuon väsymyksensä kanssa. Että otettaisin verikokeet ym. No siitähän se suuttui! Hänessä ei ole mitään vikana, aivan terve. "Saahan sitä nyt ihminen levätä".

Sanoin ettei tuollainen ole ihan normaalia kun on aina ihan paskana. Kuulemma on. Aamuisin on ihan zombiena ekat puoli tuntia ja aina kun näkee sohvan menee makaamaan.

Joten ei ole vaihtoehtoja kuin katsoa tuota makaamista. Lääkäriin en sitä saa.

ap

Vierailija
24/30 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ehdotin aikoinaan kokeissa/lääkärissä käyntiä, ei kiinnostanut. Laiska paska oli jo silloin ja on edelleen. Eikä ole mitään sairauksia ilmennyt. Onneksi ei ole se mies enää mun päänvaiva, ja aina kun lapset sen luona kyläilemässä niin hänellä lapsenvahti... Itsekäs laiskiainen.

Vierailija
25/30 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska itsekäs paska.Ja takuulla fyysisesti terve.

Vierailija
26/30 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ylipainoinen lihansyöjä eikä harrasta liikuntaa. Työajat epäsäännölliset ja joskus yöunet jäävät lyhyiksi. Uni sitten maittaa pitkin päivää, nukahtaa heti, kun menee maate, istualtaankin sohvalla nukkuu. Ottaa päähän tommonen. En saa sitä ryhdistäytyyn millään. En tiedä, jaksanko enää kauaa tommosta vätystä kattella.

Vierailija
27/30 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee vain päivätöitä 6päivää viikossa,kun tulee kotiin menee nukkuu 1-2h,hätistän sen ylös,että voisi katsoa poikaa 11kk ja tulla syömään,kaikki on sille raskasta nimeltä kotityöt, kyllä hän tekee joskus keskellä yötä saa insopiksen, tämä on todella harvoin.

Nukkuu hyvin yöt, kuorssaa niin helvetisti yöllä minä ku heikkouninen ja joudun muutenkin herää pojan kanssa,niin äijä vaan nukkuu ja jos sanon kato poikaa,kuuluu vaan mene sinä,joten en jaksa enää välittää hoidan itse poikani öisin ja saan vaan aina valitusta että minä sotken ja mun syytä on että koti on likainen.

Ei se mitään, mies kyllä sotkee kans, mm likaiset kalsarit pitkin kämppää, maitotölkit jää pöydälle, yhtä sotkua, minä yritän kaiken tehdä ja hoitaa poikaa, sitten ihmetellään miksi oon kiukkunen,ja vedän tupakkaa ja kahvia mielin määrin, mun täytyy jaksaa viimeiseen asti, ja oon edelleen se vittumainen ämmä mitä miehet inhoaa.

mieheni on laiska paska ja ei välitä kodista,sellanen saata et voisi antaa sen haaskoille*murr*

Vierailija
28/30 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nainen talossa, niin taantuvat jotenkin sille "mammanpojan"-tasolle eli äiti tekee kaiken ja nyt se on sitten se oma puoliso:D Mies itse meillä selittää syyksi työn, mutta jotenkin se ei mene vuodesta toiseen enää läpi. Joskus ehdotin, että hakisi apua ainaiseen väsymykseen, kun se haittaa jo makuuhuoneen puolella seksielämää, mutta ei...

Vierailija
29/30 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotiin tullessa nukkuu 7 pv

Vierailija
30/30 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaikka huonosti nukkunut yöllä niin sitten saa maata ihan vapaasti ja nukkua päikkärit ja muut lähtee ulos. Mutta tuo jatkuva sohvalle hakeutuminen on niin ärsyttävää kun ei voi mitään tehdä. Aamupalan jälkeen pitää mennä lepäämään, en tajua miten syöminenkin ottaa niin koville. Lääkäriin ei suostu menemään, eihän miehet mene ennenkuin ambulanssi hakee

t kohtalotoveri