Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huusin huutonetissä osta heti-kohteen, help

Vierailija
06.08.2010 |

sähköpostiini tuli meklarin/myyjän automaattiviesti jossa on tilinumero ja ohjeena että ei tarvitse ilmoittaa maksusuorituksesta, koska henkilö tarkistaa tilinsä joka päivä.

MUTTA. Menikö minun tiedot samantien myös myyjälle? Normaalistihan meklarin viestissä lukee että "tietosi ovat menneet myös myyjälle" mutta ei tässä viestissä sellaista lukenut....

eli siis pitääkö mun nyt erikseen laittaa vielä viestiä myyjälle, jossa sanon ostaneeni sen mitä ostin, ja laittaa sitten osoitteeni, vai näkyykö se jo hänellä ja senkun maksan vaan tilille vaaditun summan ja postikulut?

joo-o, aloittelija olen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse laitan aina myös meiliä myyjälle.

Vierailija
2/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainitsen huutamani tuotteen.lopuksi kirjoitan nimeni osoitetietoineni ja kiittelen jo etukäteen kaupoista :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en siis tee mitään kauhean väärin huutonetin etikettiä vastaan, jos EN laita mitään viestiä, senkun maksan summan ja postikulut tilille...?

ap

Vierailija
4/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja, eivät viitsi vaivautua ilmoittamaan itse tilinumeroaan. En osta tuollaisilta myyjiltä mitään jos on etukäteen tiedossa että käyttävät automaattiviestiä.

Vierailija
5/5 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en siis tee mitään kauhean väärin huutonetin etikettiä vastaan, jos EN laita mitään viestiä, senkun maksan summan ja postikulut tilille...?

ap

myyjä ei halua tuhia sähköposteja