Mitä piristystä keksisi miehelle?
Meillä remonntihommat menossa. Tekee duunia sen eteen hurjana ja tokihan on väsynyt. Seksiä ei luonnollisestikaan ole ollut remontin aikana ja ymmärränhän minä sen, väsy ja muut asiat painaa ja lisäksi helle on ollut kiusana.
Seksikkäät hepeneet ei toimi, kokeiltu on :P
Kommentit (5)
vähintä mitä olen voinut tehdä :)
joten nyt pitäis keksiä jotain järeämpää.
Ei mitään perusmakaronilaatikkoa. Mutta joo, jos mies on kovasti väsynyt, niin silloin pitää miettiä toki sekin, mistä se jaksaa innostua. Hieronta tmv? Jos itse hierot, niin voihan se siihen seksiinkin edetä, jos sitä toivot :) Varmaan mies kuitenkin eniten tykkää siitä, jos olet sille tosi mukava. Pysyy yllä motivaatio tehdä remonttia.
2
Ei mitään perusmakaronilaatikkoa. Mutta joo, jos mies on kovasti väsynyt, niin silloin pitää miettiä toki sekin, mistä se jaksaa innostua. Hieronta tmv? Jos itse hierot, niin voihan se siihen seksiinkin edetä, jos sitä toivot :) Varmaan mies kuitenkin eniten tykkää siitä, jos olet sille tosi mukava. Pysyy yllä motivaatio tehdä remonttia.
2
ei nämäkään ole auttaneet... kääk....
Varaat makkaraa, hyvää syötävää ja pari olutta mukaan ja suuntaatte mökille! Saunotte, uitte ja vaikkapa veneilette. Tuollaisesta mun mies tykkäisi, riippuu toki ihmisestä :)
Toimii useimmille miehille.