Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä piristystä keksisi miehelle?

Vierailija
18.07.2010 |

Meillä remonntihommat menossa. Tekee duunia sen eteen hurjana ja tokihan on väsynyt. Seksiä ei luonnollisestikaan ole ollut remontin aikana ja ymmärränhän minä sen, väsy ja muut asiat painaa ja lisäksi helle on ollut kiusana.

Seksikkäät hepeneet ei toimi, kokeiltu on :P

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii useimmille miehille.

Vierailija
2/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintä mitä olen voinut tehdä :)

joten nyt pitäis keksiä jotain järeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään perusmakaronilaatikkoa. Mutta joo, jos mies on kovasti väsynyt, niin silloin pitää miettiä toki sekin, mistä se jaksaa innostua. Hieronta tmv? Jos itse hierot, niin voihan se siihen seksiinkin edetä, jos sitä toivot :) Varmaan mies kuitenkin eniten tykkää siitä, jos olet sille tosi mukava. Pysyy yllä motivaatio tehdä remonttia.

2

Vierailija
4/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään perusmakaronilaatikkoa. Mutta joo, jos mies on kovasti väsynyt, niin silloin pitää miettiä toki sekin, mistä se jaksaa innostua. Hieronta tmv? Jos itse hierot, niin voihan se siihen seksiinkin edetä, jos sitä toivot :) Varmaan mies kuitenkin eniten tykkää siitä, jos olet sille tosi mukava. Pysyy yllä motivaatio tehdä remonttia.

2

ei nämäkään ole auttaneet... kääk....

Vierailija
5/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat makkaraa, hyvää syötävää ja pari olutta mukaan ja suuntaatte mökille! Saunotte, uitte ja vaikkapa veneilette. Tuollaisesta mun mies tykkäisi, riippuu toki ihmisestä :)