Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ripsien kestovärjäys itse

Vierailija
18.07.2010 |

Oletko laittanut itsellesi kestoripsiväriä? Kuinka onnistui? Olen aikeissa hankkia aineet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että laitan ainetta vähän kuin ripsiväriä. Kannattaa pestä ensin ripsistä rasva pois ja tehdä paksua mönkään eli vähempi vetuperoksidia, niin tarttuu paremmin. Jos o. Kaveri apuna, niin voi toki kokeilla kosmetomoginkin tyyliä, mut yksin se on hankalampaa.

Vierailija
2/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aika tummat ripset luonnostaan.

Minusta kuitenkin luomivärin ja puuteroinnin jälkeen ripset kaipaavat harjausta ja ripasarista saa hiukan lisää terävyyttä katseeseen. Käytän luonnollisen tuloksen antavia ripsareita, en kökkeleitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen kestovärin lisäksi joudun kuitenkin lisäämään ripsiväriä.

Kestoväri vain värjää ripset, ero normaaliin on mitätön. Ripsiväri pidentää ja tuuheuttaa ripsiä.

Vierailija
4/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla EI ole luonnostaan tummia ripsiä. Mie esimerkiksi olen tosi valjun ja väsähtäneen näköinen ilman kestoväriä ripsissä/kulmissa, mutta kun niissä on väri niin näytän niin freshiltä että duuniin esim ei tarvii meikata (sävyttävä päivävoide riittää). Jos laitan luomiväriä ja puuteroin,niin silloin toki ripsariakin. En siis pidä kestovärjäystä ripsarin korvikkeena, vaan lähinnä luojanluoman paranteluna (vrt hiusväri)

Vierailija
5/5 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen kestovärin lisäksi joudun kuitenkin lisäämään ripsiväriä.

Kestoväri vain värjää ripset, ero normaaliin on mitätön. Ripsiväri pidentää ja tuuheuttaa ripsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän