Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän häät toisessa kaupungissa: Onko parempi ottaa 3,5 kk vauva mukaan vai jättää mummon hoiviin?

Vierailija
17.07.2010 |

Reissu kestää noin klo 09-24. Ajomatka on 3 h suuntaansa. Imetän, mutta vauva huolii myös pullon.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olisin ottanut ilman muuta vauvan mukaan, koska muuten häät olisivat menneet siihen, että olisin istunut häät vessassa lypsämässä maitoa rinnasta.

Meillä oli esikoisen kanssa häät juuri tuossa iässä, taisi olla 4 kk. Nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa.

Vierailija
22/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan jättäväni noin pientä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika...

Mä taas olisin ottanut ilman muuta vauvan mukaan, koska muuten häät olisivat menneet siihen, että olisin istunut häät vessassa lypsämässä maitoa rinnasta.

Meillä oli esikoisen kanssa häät juuri tuossa iässä, taisi olla 4 kk. Nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa.

Vierailija
24/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasimme kaksi huonetta lähihotellista. Mummo ja vauva olivat hotellilla kun me olimme häissä.

Mukavaa vaihtelua kaikille.

Vierailija
25/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestivätkö matka edestakaisin ja häät noin 30 minuuttia?

Varasimme kaksi huonetta lähihotellista. Mummo ja vauva olivat hotellilla kun me olimme häissä.

Mukavaa vaihtelua kaikille.

Vierailija
26/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta on mua syytetty muttei koskaan tästä! ;D

Edes tällaisena paatuneena ateistina ja alkoholia rakastavana immeisenä en pystyisi olemaan koko päivää erossa noin pienestä vauvasta.

Nyt olet varmasti enemmän Jeesuksen morsian kuin muut

pystynyt olemaan noin pienestä noin kauan erossa. Olisin ottanut vauvan mukaan, ottanut iisisti ja nukuttanut sen koppaan tms. illan tullen.

Vierailija
27/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kitisevää lasta mukaan. Lapsi ei ole juhlien pääosassa, vaikka monet niin luulevat...

Vierailija
28/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin on nykyään 3,4 ja 7 v. Ottaisin mukaan noin pienen ilman muuta. Jos parisuhde ei vauvan mukaantuloa kestä, niin ei se kestä muutenkaan...

Vierailija
29/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajomatka 3h suuntaansa ei ehkä ole parisuhdeaikaa, tai mistä minä tiedän. Toinen ajaa ja toinen nukkuu.

Vierailija
30/30 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimaan toisten häistä lääppien ja loppuillasta railakkaasti pöydällä naiden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme