Ystävän häät toisessa kaupungissa: Onko parempi ottaa 3,5 kk vauva mukaan vai jättää mummon hoiviin?
Reissu kestää noin klo 09-24. Ajomatka on 3 h suuntaansa. Imetän, mutta vauva huolii myös pullon.
Kommentit (30)
En voisi kuvitellakaan jättäväni noin pientä hoitoon.
Voi hyvänen aika...
Mä taas olisin ottanut ilman muuta vauvan mukaan, koska muuten häät olisivat menneet siihen, että olisin istunut häät vessassa lypsämässä maitoa rinnasta.
Meillä oli esikoisen kanssa häät juuri tuossa iässä, taisi olla 4 kk. Nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa.
Varasimme kaksi huonetta lähihotellista. Mummo ja vauva olivat hotellilla kun me olimme häissä.
Mukavaa vaihtelua kaikille.
Kestivätkö matka edestakaisin ja häät noin 30 minuuttia?
Varasimme kaksi huonetta lähihotellista. Mummo ja vauva olivat hotellilla kun me olimme häissä.
Mukavaa vaihtelua kaikille.
Monesta on mua syytetty muttei koskaan tästä! ;D
Edes tällaisena paatuneena ateistina ja alkoholia rakastavana immeisenä en pystyisi olemaan koko päivää erossa noin pienestä vauvasta.
Nyt olet varmasti enemmän Jeesuksen morsian kuin muut
pystynyt olemaan noin pienestä noin kauan erossa. Olisin ottanut vauvan mukaan, ottanut iisisti ja nukuttanut sen koppaan tms. illan tullen.
..kitisevää lasta mukaan. Lapsi ei ole juhlien pääosassa, vaikka monet niin luulevat...
toisin on nykyään 3,4 ja 7 v. Ottaisin mukaan noin pienen ilman muuta. Jos parisuhde ei vauvan mukaantuloa kestä, niin ei se kestä muutenkaan...
Ajomatka 3h suuntaansa ei ehkä ole parisuhdeaikaa, tai mistä minä tiedän. Toinen ajaa ja toinen nukkuu.
Nauttimaan toisten häistä lääppien ja loppuillasta railakkaasti pöydällä naiden?
Mä taas olisin ottanut ilman muuta vauvan mukaan, koska muuten häät olisivat menneet siihen, että olisin istunut häät vessassa lypsämässä maitoa rinnasta.
Meillä oli esikoisen kanssa häät juuri tuossa iässä, taisi olla 4 kk. Nukkui suurimman osan ajasta vaunuissa.