Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pukeutuu mielestäni asiattomasti

Vierailija
27.07.2010 |

Emme tee varsinaista asiakastyötä, mutta näemme kyllä asiakkaita päivän aikana esim. odotushuoneessa.

Työkaverillani oli esim. tänään vesirajaa hipova trikoinen minihame, musta spagettiolkaintoppi ja rintsikat tietenkin näkyivät alka. Tyypillä on kyllä ihan hyvä kroppa, ei siinä mitään. Mun mielestä pitäisi silti pukeutua fiksummin töissä.

Mietin vain, mitä pomo mahtaa ajatella asiasta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pomo puuttuisi asiaan jos hänen mielestään olisi asiaton pukeutuminen?

Vierailija
2/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa ottanut asian puheeksi pomojen kanssa, mutta mitään ei tapahdu.

Esimerkki tältä päivältä: microshortsit (kankut melkein näky), tuubitoppi (ei rintsikoita) niin alhaalla että puollet tisseistä paistoi.

Yöks...karmiva näky vaikka hoikka tyyppi onkin. Nää vaatteet kuuluu vapaa-aikaan ei töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakastyössä pitää kyllä pukeutua siististi

Vierailija
4/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä menin puolialasti töihin eli lähes vastaavasti kuin kesätyöntekijä. Ihmettelin, että onko vanha liha eri asemassa kuin tuore ja totesin, että herra on hyvä ja sietää tätä läskiä, vetoan ikäsyrjintään, jos vain minun pitää peittää rinnat. Olen 170 cm ja 61 kg eli en nyt niin kamalan läski, mutta vanha.

Vierailija
5/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteiden vaihtoon ja samalla laksytys tyopukeutumisesta.

Vierailija
6/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ja asiakaspalvelutyö, huoh.. Sen verran olen joustanut periaatteista, että olen paljain varpain sandaaleissa ja siis paljain säärin myös. Keveät capri-mittaiset housut ja hihallisia, pienikaula-aukkoisia paitoja. Luoja miten tekis mieli vetäistä unelman kevyt valkea hihaton avara toppi, mutta ei vaan anna sielu myöten, työpaikka ei ole biitsi.

Ja kesätytöt on yksi toisensa jälkeen joutuneet paidan vaihtoon, ei kuulu asiakkaiden nähdä alusvaatteita, napakorua eikä kainaloita. Oon suosikkipomo :-)

Vierailija
7/8 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti. Anna miesten kyylätä ja ajattele sä vaan päässäs onpa idiootti.

Mä en tiennyt että duunissa oli vaatekoodi ja menin kerran väärät housut jalassa ja pomo kaikkien kuulen valitti pukeutumisesta. Muistan vieläkin vaikka tapahtui 90 luvun alussa ja olin nuori kesätyttö.

Vierailija
8/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutuu vesirajahameisiin (käyttää stay-uppeja ja usein on ollut niin lyhyt hame, että vähänkin kumartuessaan näkyy stay-upin yläsauma..), toooodella syväänuurrettuihin toppeihin ja paitoihin; isot rinnat ja tissivakoa näkyy aina todella runsaasti. Jnejnejne. Harva pukeutuu edes baariin yhtä rohkeasti, joten hiukan hämmästelen asuvalintaa, kun kuitenkin täytyy palaveerata talon ulkopuolistenkin yhteistyökumppanien kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän