Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Keittiökaappien asennuksen hinta
10.10.2005 |
Onko teillä kokemuksia keittiöremonteista? Olen itse asennuttamassa uudet kalusteet keittokomeroon ja hintaa pelkälle asennukselle on tulossa 920¿! ja kyseessä siis todellakin vain keittokomero... Hinta vaikuttaa aika kovalta, olkoonkin että kyseessä Helsinki.
Kommentit (5)
jos asennettais itse, tulis melkein sen tonnin halvemmaksi. mutta meillä tosiaan asennetaan tasoja, mikrolippa, halogeeneja kiskoilla, allas jne
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta vaikeaa sun on täällä hintoja seurata, kun kaikki on niin keittiökohtaista.. meilläkin pari " erikoisratkaisua" ..
asennuksen ja mistä kaapit ovat?
ap (itsellä keittiö net)
Alue: Aihe vapaa
meille tulee uudet ovet 20kpl (vanhat rungot säilytetään), kolme pöytätasoa ja uusi valaistus keittiöön jnejne. kaikki asennettuna ja vanhat paskat pois. 3000e.