Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt katotaan pitääkö väite paikkansa! Leikkaako nainen hiukset lyhyeksi iän myötä?

Vierailija
17.07.2010 |

Ikäsi ja hiusten malli/pituus?

29v.

pitkähiuksinen(puoleen selkään) brunette

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin kovasti ja sopi myös pieniin kasvoihin. Nykyisin lapaluihin ylettyvä hyväkuntoinen, paksuhko tukka. Ihana tämäkin, kun saa kiinni ponnarille, nutturalle tai vähän kihartaa ja antaa olla auki. Ikää on nyt 44-v.

Vierailija
42/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 30, tekis mieli vetää kaljuks. Jossain vaiheessa taas lyhenee radikaalisti, nyt ulottuu lapaluitten alle. Kärsin kampaajakammosta, joten ajan varaaminen kampaajalle on jo homma sinänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella oli myös niskassa kuvioita.

Vierailija
44/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tumma, raidoitettu puoleen selkään ulottuva paksu tukka. On kerrostettu aika voimakkaasti. Eikä ole aikomustakaan leikata.

Vierailija
45/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri, raitoja myös. Minulla oli lyhyt tukka ikävuosina 20-26, sen jälkee ei ole ollut, eikä ole suunnitelmissakaan.

Vierailija
46/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen "linnanneito" on karsee näky Mulla ikää 30, tekis mieli vetää kaljuks. Jossain vaiheessa taas lyhenee radikaalisti, nyt ulottuu lapaluitten alle. Kärsin kampaajakammosta, joten ajan varaaminen kampaajalle on jo homma sinänsä...

naista, kuin pitkähiuksinen, naisellinen kypsä nainen.

t. mies 35v

Vierailija
47/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on ikää

Vierailija
48/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan peppuun asti? Kuulostaa hyvältä

Vierailija
49/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikoiden alapuolelle

Vierailija
50/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tällainen ratkaisu?

Vierailija
51/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 34-vuotias ja leikkasin lyhyen tukan vuosi sitten. (enemmänkin takaata aivan lyhyt ja sivuilta korvan päältä ihan vähän pidempi).

Tätä ennen minulla ollut aina pitkä vaalea tukka ja ollut sitä mieltä etten koskaan sitä lyhyeksi leikkaa.

Jotenkin tukka vaan oli loppujen lopuksi niin ohut ja huonohko kuntoinen lopussa että leikkasin lyhyeksi ja tyytyväinen ollut.

Vierailija
52/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu elämäni aikana kaikkea mahdollista kaljusta ja irokeesista puoleen selkään ulottuviin asti. Ja blondista vihreän ja sinisen kautta puniseen ja mustaan. Ja kaikkea siltä väliltä :)

Vierailija
53/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen lyhyet, ikää 52v

Vierailija
54/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn iän jälkeen on raskaudet ja synnytykset ja imetykset.Monella harvenee hiukset hormonaalisista syistä niin et hiukset ovat kauniimmat lyhyellä mallilla.

Vierailija
55/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana oli välillä puoleen selkään, välillä niska peittyi nippanappa.

Niin kauan kuin tukka kasvaa hyvin, niin mikäs on pitkänä pidellessä. Iän myötäkään tuskin ohenevat meikäläisellä, ollaan aika runsashiuksista sukua.

Vierailija
56/65 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaa että mitä tuo "kypsä" nainen tarkalleen tarkoittaa? Onko se joku tietty numero minkä jälkeen ihminen alkaa olla "kypsä", vai onko se joku tietty ulkoisessa olemuksessa tapahtuva muutos joka sen tekee? Elämänkokemuksesta tässä tuskin puhutaan, kun kyse on kuitenkin hiuksista ja kauneudesta.

Olen itse 39-vuotias pitkähiuksinen nainen enkä itse ajattele itseäni "kypsänä" naisellisena naisena, vaan ihan tavallisena naisellisena naisena (sekä ulkonäön että luonteenkin puolelta - olisi ihanaa sanoa olevasa jotenkin kypsä ihminen, mutta mä olen ihan samanlainen ihminen kuin kymmenen vuotta sittenkin, elämäntilanne vain on vaihtunut).

[/quote]

Outoa. Mun mielestä taas ei ole kauniimpaa naista, kuin pitkähiuksinen, naisellinen kypsä nainen. t. mies 35v

[/quote]

Vierailija
57/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat jotain puolitkän ja lyhyen väliltä. Ikuna ei ole ollut yli olkapäiden, eikä tule olemaan. Lyhyimmillään ovat olleet n. 3-4 sentin mittaiset.

Vierailija
58/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 34 v.

Tosin pidän kyllä kiinni työskennellessäni ja oikeastaan aina muutenkin.

Vierailija
59/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen "linnanneito" on karsee näky Mulla ikää 30, tekis mieli vetää kaljuks. Jossain vaiheessa taas lyhenee radikaalisti, nyt ulottuu lapaluitten alle. Kärsin kampaajakammosta, joten ajan varaaminen kampaajalle on jo homma sinänsä...

naista, kuin pitkähiuksinen, naisellinen kypsä nainen.

t. mies 35v

Monelle miehelle sopii pitkä tukka, monelle naiselle lyhyt. Kannattaisin sitä, että hiusten pituus valitaan oman ulkonäön perusteella, ei raamatunaikaisten sosiaalisten sääntöjen perusteella.

Vierailija
60/65 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin kaynyt niin etta ian myota lyheni. olin aina pitkahiuksinen kunnes 41v leikkasin.