Nyt katotaan pitääkö väite paikkansa! Leikkaako nainen hiukset lyhyeksi iän myötä?
Ikäsi ja hiusten malli/pituus?
29v.
pitkähiuksinen(puoleen selkään) brunette
Kommentit (65)
hiukset n 50 cm pitkät, loivasti luonnonkiharat ja väriltään hiekanruskeat/vaaleita raitoja.
Pitkät ja vaaleat, peittävät lapaluut. En aio näitä leikata, ellei ole pakko
hiukset ylettyy nyt olkapäille ja hiukan niiden alle, kasvattamassa olen pitkäksi.
Pitkät hiukset mulla oli yläasteelta parikymppiseksi asti, sitten leikkuutin ne ihan lyhyeksi kun odotin ensimmäistä ja sitten taas kasvatin ja sitten leikkasin ja taas kasvatan.. :)
Leikkasin lyhyemmäks just pari viikkoa sitten, sitä ennen oli vuosia pitkät. Mutta kun mä vaan pidin niitä aina ponnarilla, niin alkoi kyllästyttämään. Näistä ei nyt saa sitä hätäponnaria:)
Mut ei toi ikä niinkään vaikuttanut, on mulla ollut ihan lyhkäiset hiukset alle parikymppisenä, ja sitten elämän varrella lyhyttä ja pitkää vuorotellen.
Nyt en taas jaksa pitkää tukkaa.
Ja minulla on kova hiustenkasvatusoperaatio käynnissä (ikuisuusprojekti). Nyt on jo harteille asti ;) Joskus 18-vuotiaana mulla olis kaikkein lyhimmillään sellainen kynittu tuumanpituinen tukka.
eli vähän puolipitkää pidemmät. Kun lapset olivat pieniä, minulla oli ihan lyhyet hiukset.
43 vuotta
pitkä tukka, helma jossain lapaluiden alaosan ja vyötärön välillä
malli "fairytail endsit" eli luonnonpehkon näköinen
vaalea, kihara
Ei pienintäkään aikomusta leikata tukkaa, koskaan.
Leikataanko vanhuksilta muuten väkisin pitkä tukka jos joutuu esim. vanhainkotiin? Vaikka vanhus ei haluaisi? MISSÄÄN ei näe nykyisin pitkätukkaisia mummoja tai vanhuksia.
pitkät, nyt vaalea puoleen selkään ja vähän kerrostusta, eli halutessa voi jonkun otsatukan kehitellä :)
ja nyt hieman olkäpäiden alapuolelle. Synnytyksen jälkeen oli pakko leikata hiukset lyhyemmiksi, kun sulkasato oli ihan hirvittävä..
nyt lyhyet ja ikää on 44v
Mut mä haluan vaihtaa hiustyyliä jatkuvasti, kohta on pidennykset ja eri väri :)
ikää 21 ja siis pitkät, kiharat ja punaiset. teininä oli tosi lyhyet välillä, nyt vasta tullu pitkä tukka vaihe :)