Unnan äiti!!
Sun lapses kiusaa muita puistossa.
Siinä se. Voit aatella ettei o sun muksus, mutta usko pois, on se! 6v blondi hoikka tyttö.
Oon nähny ja kuullu omin silmin ja korvi. Yhteinen tuttuki valitti samasta. Miks päästät Unnan yksin puistoon?
Kommentit (7)
Taidat ap puhua tutusta tytöstä :-) Olen kuullut myös huhua että Unna kiusaisi tilaisuuden tullen muita, mutta sitä oli niin vaikea uskoa kun äitinsä on niin mukava. Ehkä siinä huhussa oli sittenkin jotain perää. Huonoon saumaan vaan tällaiset jutut siinä perheessä. Äidin pitäisi keskittyä nyt omaan vointiinsa, eikä kurittomaan lapseen. Voimia Unnan perheelle.
Vo ihmiset, opetelkaa niitä vuorovaikutustaitojanne ja palautteen antoa ihan reaalielämässä.
Unnan äitinä pahoittaisin aika kovasti mieleni jos tämän ketjun löytäisin.
eli itsetyydytys.
Saamenkieltä. Ei tule meilläpäin ainakaan mieleen tuosta yhtään mitään muuta. On aika yleinen nimi.
eli itsetyydytys.
Kukaan mun tutuistani ei tunne tuollaista sanaa.
Sun lapses kiusaa muita puistossa.
Siinä se. Voit aatella ettei o sun muksus, mutta usko pois, on se! 6v blondi hoikka tyttö.
Oon nähny ja kuullu omin silmin ja korvi. Yhteinen tuttuki valitti samasta. Miks päästät Unnan yksin puistoon?
Olet kuullut ja nähnyt toisia kiusattavan, etkä aikuisena ole puuttunut asiaan. Kuulostaa raukkamaiselta.
Mulla itelläni vaan o 2 omaa mukulaa aina vahittavana. Aina ei vaa ehi väliin vaikka kuulee ja näkee.
Käskin sanoo äitelleen terkkui multa, mutten usko ett kerto. Säikähti kuitenki ku huomas että mä tunsin sen äitin.