Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Visa electron on köyhien kortti!"

Vierailija
17.07.2010 |

Tämän lauseen olen lukenut täällä useammassakin ketjussa.

Kortin varmennusta pidetään tällä palstalla jostain kumman syystä köyhyyden, luotottomuuden jne merkkinä.

"Kyllä kunnon ihmiset saa tavallisen pankkikortin!"

Mitenkäs suu pannaan nyt kun on siirrytty EMV -maksukortteihin? Sirukortti kun varmentaa ostoksen aina korttilukijassa mitkä ovat pakollisisa vuoden 2011 alusta. Tammikussa siis sillä tavallisella pankkikortilla ei tee mitään, ainoastaan debit kortit käyvät maksuvälineinä ja ne varmentaa ostoksen joka kerta.

Kunnon av -mammat siis lopettavat kortin käytön ettei kukaan vaan luule köyhäksi, samoin esim Amexia av-mamma ei voi käyttää kun sekin on automaattisesti varmentava kortti!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEHÄN MAKSAA HETI NS OMALLA RAHALLA. KÖYHÄT NE ELÄÄ LUOTTOKORTEILLA!

Vierailija
22/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortti, kun on saanut sen parempina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulot n 7000€/kk, omakotitalo 8h+k, luottotiedoissa ei oo koskaan ollu mitään sanomista, edes huomautuslaskuja en ole eläessäni saanut ja mulla on VISA ELECTRON!!!

Vierailija
24/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi?

Onnittelut hyvästä valinnasta:)

Vierailija
25/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pankkikortti varastettiin ja sillä oli höylätty satojen eurojen edestä enkä saanut niitä koskaan korvatuksi! Electron on mulla ton kokemuksen jälkeen aina ja ikuisesti vaikka ois kuinka "nolo".

Vierailija
26/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Mulla on ollut Electron sen jälkeen

i]kun pankkikortti varastettiin ja sillä oli höylätty satojen eurojen edestä enkä saanut niitä koskaan korvatuksi! Electron on mulla ton kokemuksen jälkeen aina ja ikuisesti vaikka ois kuinka "nolo".

[/quote]

siis tossa varkausjutussa?

Vierailija
27/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisia ihmisiä

tuun aina tänne nauramaan teille :D

Vierailija
28/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Electron vaatii aina varmenteen mut pankkikortti ei."

ja monissa paikoissa se edelleen höylätään.

Vierailija
29/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Electron vaatii aina varmenteen mut pankkikortti ei."

ja monissa paikoissa se edelleen höylätään.

pankkikortillahan voi höylätä miten paljon vaan. electronilla se loppuu siihen, kun tilin kate tai saldoraja tulee vastaan. näinkö?

Vierailija
30/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan nolona aina maksan luotolla, koska se menee aina luotolle, ei siis rahaa sillä hetkellä enempää. :/ VE taas tililtä, joten on jo heti mun. :)

Vierailija
31/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joo vaikka mulla joskus menny noi l.tiedot niin silti pärjään tarpeeksi hyvin rahoillani jopa seuraavan kuun alussa on edellisen kuun rahoi jäljellä.ja eipä tule mitään ylimääräsiä laskui yms. ns.tavallisista l.korteista eikä mutakaan päänvaivaa

Vierailija
32/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen ainut ihminen suomessa joka saa palkan käteisenä kerran kuussa. Minulla nimittäin ei ole pankkitiliä, enkä hanki.

Minulla ei myöskään ole puhelinta. Minut tavoittaa sähkopostista.

Taistelkaa oikeuksistanne. Suomi on turvallinen maa. Ei täälä pankkia tarvita. RAhat säilyy vallan kotonakin kassakaapissa. Käy halvemmaksi, eikä tarvitse jakaa rahojaan pankkien erilaisille "palvelumaksuille".

Pankki on turhake. Ymmärtäkää se. Pankit perustuvat aikaan jolloin ihmisiä ryövättiin. Nyt ei ole sitä vaaraa.

Lienen ainut ihminen suomessa?

Vierailija
33/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen ainut ihminen suomessa joka saa palkan käteisenä kerran kuussa. Minulla nimittäin ei ole pankkitiliä, enkä hanki.

Minulla ei myöskään ole puhelinta. Minut tavoittaa sähkopostista.

Taistelkaa oikeuksistanne. Suomi on turvallinen maa. Ei täälä pankkia tarvita. RAhat säilyy vallan kotonakin kassakaapissa. Käy halvemmaksi, eikä tarvitse jakaa rahojaan pankkien erilaisille "palvelumaksuille".

Pankki on turhake. Ymmärtäkää se. Pankit perustuvat aikaan jolloin ihmisiä ryövättiin. Nyt ei ole sitä vaaraa.

Lienen ainut ihminen suomessa?

Kaiken lisäksi pankkitili on ilmeisesti pakollinen. Palkkaa ei saa enää käteisenä. Näinhän se on.

Vierailija
34/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on visa electron ja Master Card. Käytän visa electronia aina, ja Masteria oikeestaan vaan lentolippujen tilaamiseen, tai jos electronilla ei oo sillä hetkellä rahaa, niin sitten luottoa Masterilta. Kuuluun niihin köyhimpiin.

electronia käytän pääasiassa, koska se näyttää katevaraukset verkkopankissa heti. laskujen maksaminen on paljon helpompaa, kun näkee saldon reaaliajassa. masteria käytän, jos electron ei jossain paikassa suostu toimimaan. kortit ovat samaan tiliin, joten periaatteessa sama kumpaa käyttäisin. tuo katevaraus on se tärkein syy electronilla asioinnissa.

Vierailija
35/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkikortti ovat keskivertoa tyhmempiä/lukutaidottomampia =).

Tavallisella pankkikortilla ei tee enää mitään vuodenvaihteen jälkeen vaan silloin maksuvälineeksi tarvitsee sirullisen, electron, debit tai bebit/credit kortin jotka kaikki ovat varmentavia kortteja.

Vierailija
36/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella pankkikortilla ei tee enää mitään vuodenvaihteen jälkeen vaan silloin maksuvälineeksi tarvitsee sirullisen, electron, debit tai bebit/credit kortin jotka kaikki ovat varmentavia kortteja.

käsittääkseni pankkikortilla tarkoitetaan nykyään nimenomaan tuota debit-korttia.

Vierailija
37/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni pankkikortilla tarkoitetaan nykyään nimenomaan tuota debit-korttia.

käytännössä ne ovat kaksi eri asiaa. Esim pankkikortilla voit maksaa ainoastaan siinä maassa missä se on myönnetty kun taas debitillä missä vaan missä emv -kortit käyvät. Pankkikortti ei myöskään varmenna kun taas debti varmentaa.

Vierailija
38/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä ne ovat kaksi eri asiaa. Esim pankkikortilla voit maksaa ainoastaan siinä maassa missä se on myönnetty kun taas debitillä missä vaan missä emv -kortit käyvät. Pankkikortti ei myöskään varmenna kun taas debti varmentaa.

minkähän ihmeen takia jomman kumman valmistusta ei sitten ole lopetettu?

Vierailija
39/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimassololla 12/10 ja sen jälkeen on vain debitejä.

Vierailija
40/44 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimassololla 12/10 ja sen jälkeen on vain debitejä.

ei kun tarkoitin, että jos kerran debit ja electron (ei siis vanhanaikainen pankkikortti) ovat ihan samanlaisia, miksei niistä jompi kumpi poistu? debit turha jos samat ominaisuudet juin ve:ssa. kun aiemmin siis mainitsin että pidän debitiä pankkikorttina, mutta kun ei sitten muka olekaan "pankkikortti"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän