Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

h2o tv-sarja

Vierailija
16.07.2010 |

oon 27v ja minulla on 1v2kk ikäinen tytär ja minusta tuo sarja on hyvä ja tykkään katsoa sitä. lapsi ei katso(on silloin päiväunilla tai sit katson sen illalla koneelta yle areenasta).

tulee siis summerin yhteydessä,muuten en summeria katso,vain tuon h20:n.

aattelin vaan kertoo kun sarjahan on suunnattu ihan esiteineille...mitä se sit musta kertoo ku tykkään siitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäsin katsoa joitakin vuosia sitten Klaania, enkä todellakaan kuulunut kohderyhmään. Esikoinen oli silloin vauva. Saahan noita katsoa, vaikka onhan se vähän hassua! Tuota h2o:ta en kylläkään ole katsonut, mutta lapset seuraa sitä kyllä. :)

Vierailija
2/5 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ihan kohderyhmää kai enää ole, kun olen jo 21v mutta katon sen kans joka kerta! Katoin silloinkin kun se viimeksi tuli, olikohan viime kesä? Klaania katsoin myös, mutta silloin taisin olla enemmän kohderyhmää. Muistaakseni tuossa on tullut Summerin yhteydessä useampiakin hyviä juuri teineille suunnattuja sarjoja, joista siis tykkäisin varmasti edelleen, vaikka niitä teininä enimmäkseen katselinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kommenteista=)

olin ihan varautunut palstalle tyypilliseen kivitykseen jossa haukutaan ja psykologisesti analysoidaan henkinen ikäni.

ja se on muuten hyvä,ei muuta kun kaikki rentoutumaan h20:n ihanassa seurassa

Vierailija
4/5 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella, että joskus kuuntelisin iskelmää ja katsoisin jotain Karpon valitus-tv:tä. Mutta ehkä sekin aika tulee.

Vierailija
5/5 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sitä katsonut. Ihan hauska sarja. =)

Klaania on ikävä. Itse olin silloin kohderyhmää kun se tuli.. Mitenhän saataisiin yle taas sitä näyttämään?