Luulen että kumppanini myy seksiä salaa.
Hän on kertonut myyneensä itseään menneisyydessään. Erittäin seksuaalinen ihminen, mutta meidän suhteemme seksin määrä ei vastaa sitä mitä se oli aikaisemmin. On myös pettänyt menneisyydessään, ja syy tähän oli neidin mukaan seksin puute silloisen miehensä kanssa. Olemme hänen kanssaan nyt hiukan päälle 2vuotta seurustellut ja tämä viimeinen vuosi on seksin saralla ollut aika vaisua. Jokin on muuttunut.
Voi toki olla että hän vain pettää ihan rakkaudesta lajiin ilmaiseksi, tai jopa niin että ei petä minua laisinkaan, ja olen vain vainoharhainen.
Kiinnostaisi kuulla mietteitä naisilta jotka ovat myyneet itseään. Kuinka varma asia on, että tämmöiset vanhat tavat eivät neidistä lähde?
Entäpä miehet, löytyykö kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (3)
V.ttu mikä toope! Kuka siltä edes ostaisi?
Olette olleet jo sen verran yhdessä, että alkuhuuman tilalla on arki, ettekä ilmeisesti osaa pitää suhdetta tuoreena mm. puhumalla kuulumisistanne, toiveistanne ja elämällä vaihtelevaa, kivaa arkea. Silloin seksi vähenee väistämättä.
Seksiä myyvät naiset rahoittavat joko päihteiden käyttöään tai hoitavat persoonallisuushäiriötään. Eli jos tyttöystäväsi käyttää jälleen huumausaineita ja/tai etsii draamaa elämäänsä, seksin myyminen voi olla osa sitä. Ei valitettavasti ole mitenkään harvinaista, ettei puoliso huomaa alkuun retkahtamista. Persoonallisuushäiriö on kyllä jo tuon mittaisessa suhteessa hyvin esillä.
Käykö se töissä
Onko sillä iltamenoja mihin et liity