Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en usko että on olemassa huonoja isiä!

Vierailija
16.07.2010 |

on olemassa vain naisia jotka pilaavat ensin miehensä ja lopulta maineensa kun hankkiutuvat yksinhuoltajiksi. Säälin näitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeillä esittelin ultra-ääni kuvat, sen jälkeen hän on käynyt 10 kertaa katsomassa lastaan ja nyt häntä ei ole näkynyt pariin vuoteen. Lapsi on 8 vee. Hän tietää hyvin, että on aina tervetullut ja lähden ulos aina samantien kun hän tulee, joten kyse ei voi olla meidän riidoistammekaan.

Vierailija
22/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyviä ja huonoja isiä ja hyviä ja huonoja äitejä. Useimmiten lapsiin ja varsinkin alle kouluikäisiin kohdistuva väkivalta on valitettavasti äidin aiheuttamaa. Ja tiedän myös äitejä jotka vetävät miehiään turpaan ilman syytä. Ja valitettavasti on myös naisia, jotka "raiskaavat" miehen ja menevät itkemään sitten poliisilaitokselle että heidät on raiskattu. Ja on myös väkivaltaisia miehiä, pedofiileja jne. Kumpikaan ei ole parempi, vika voi olla kummassa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänhän asettaa omat tarpeensa kaiken muun edelle. Toki sellainen näkyy myös suhteessa ja suhtautumisessa lapsiin, ja antaa heille myös kammottavan roolimallin ihmisenä ja miehenä olemisesta, parisuhteessa elämäisestä ja epärehellisyydestä. Sellainen ei ansaitse olla kenenkään isä.

Vierailija
24/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että sinun pienessä täydellisessä kuplassasi on täydellisiä isukkeja ei tarkoitab etteikö niitä mätiäkin tapauksia voisi olla.

kun itse olin lapsi niin oma isäni halusi tavata kerran vuodessa viikon ajan.Nyt kun olen aikuinen ja omia lapsia .ei lapsenlapsistakaan ole kiinnostunut

kaverini jäi kolmen lapsen yksinhuoltajaksi kun isukki löysi uuden hempukan ja nyt tämän nartun käskystä ei iskä tapaa lapsiaan lähes ollenkaan

siskoni tuli raskaaksi ja hänen luuseriavomiehensä ehdotti aborttia ja purki kihlauksen vaikka 2 kk aiemmin puhuivat perheen perustamisesta

sanopas AP että kuulostavatko nämä täydellisiltä isä ehdokkailta.

tuttavapiiristäni löytyy eniten näitä huonoja isejä.toki niitä hyviäkin isukkeja on mutaa enemmistö on valitettavasti näitä luuseri paskiaisia .

T: 4 lapsen mamma joiden lapsilla on onneksi hyvä isä :)

Vierailija
25/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilastollisesti merkitsevän korrelaation tuttavapiirin ja kielenhallinnan välillä.

Asiaan.

Tottakai on olemaas huonoja isiä. Olen ollut joskus sellainen itsekin. Eroni jälkeen en säilynyt aina harkitsevana aikuisena, eikä säilynyt aina ex-puolisonikaan.

Onneksi tämä ei näkynyt niinkään manipulaationa, vaan siinä että en ollut aina lapsille henkisesti läsnä, vaikka fyysisesti olinkin. Tavallaan tämäkin on tietysti ymmärrettävä ja inhimillinen piirre eroprosessin kourissa, kun ihminen painiskelee muutenkin pettymyksen ja riittämättömyyden tunteiden kanssa, ja omassa olemisessa on paljon tekemistä ilman lastenhoitoakin.

Lapset kuitenkin pitivät minut elämässä kiinni. En voinut vain lipsahtaa hunningolle, koska minulla oli ja on lapset hoidettavanani joka toinen viikko.

Eron hetkellä tämä sama asia on se, joka pelastaa useimmat naiset, ja tästä samasta syystä jotkut miehet lipsahtavat raiteiltaan, sillä heillä putoaa pohja koko siihenastisen elämäntilanteen järjestykseltä.

Juuri tästä johtuen tilastollisesti suurimassa syrjäytymisen vaarassa on juuri eronnut keski-ikäinen mies. Tämä sitten tuottaa sitten näitä "sikoja, eihän se edes halua nähdä lastaan."

Luopuminen lapsesta voi olla todella kivulias prosessi, niin kivulias, että siitä luopumisesta muistuttavaa lasta ei ehkä edes uskalla kohdata.

Vieraannuttamiseen ja lapsilla pelailuun kummalta puolelta tahsana tulisi puuttua todella kovalla kädellä, sillä siinä pilataan monen ihmisen elämä. Valitettavasti yhteiskunnassa on perheasioissa perinteisesti kuunneltu vain naista - toivon ja uskon, että tämä on muuttumassa.

Erikseen ovat tietysti ne kukasta kukkaan lentelijä-isit, jotka eivät ole koskaan perhe-elämään kunnolla edes asettuneet - heidän tapauksiaan en laske perheen rikkoutumiseksi, sillä sellaista ei ole koskaan syntynytkään.

Vierailija
26/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen vilpittömästi hyvä isä ja koitan parhaani. Enhäpeä tekojani ja tiedän rakastavani lapsiani ja tekeväni niiden eteen kutakuinkin kaikkeni.

Olen kuitenkinhuomannut, että lasten äiti vetää pinnaani tiukille turhaan ja koittaa saada tekemiseni ja olemiseni jotenkin näyttämään "itsekkäältä".

Luulen, että jos äidille esimerkiksi lapset ovat liian tärkeitä, eli että äideillä ei ole muuta elämää kuin lapset, niin korostuu äidin halu olla täydellinen ja silloin dissataan miestä.

Itse uskon, että monet miehet joutuvat kärsimään tästä. He eivät pääse näyttämään isyyttään, vaan miehet upotetaan naisen valitsemaan "isyyskuoppaan", josta ei päästä ylös ennen kuin lapset saavat itsemääräämisoikeutensa ja osaavat nähdä, että asioita voikatsoa eri näkökulmista jne. myös miehisestä näkökulmasta.

Itse uskon, että naisten ja äitien jääräpäisyys omassa asiassaan pakottaa käytännössä miehet selkä seinää vastaan jolloin kärjistyy asioita, joiden ei tarvitsisi kärjistyä jos voisi olla vapaasti oma itsensä ja isä lapsille.

Miehet ovat paljon parempia isiä kuin uskotaankaan, tai miltä se saattaaa näyttää.

Vierailija
27/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan neljää lastani ja talouttani mielestäni hyvin yksin.

28

Vierailija
28/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat paljon parempia isiä kuin uskotaankaan, tai miltä se saattaaa näyttää.

Saanen olla kanssasi erimieltä.

Vierailija
29/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai huonompia vanhempia kuin uskotaan. Perustele.

Niinkö?

Saanen olla kanssasi erimieltä.

Vierailija
30/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on mies joka ei ole tunnustautunut isäksi. Tulin vahingossa raskaaksi teininä, opiskelijana, aikuiselle miehelle joka oli silloinen opettajani. Hankimme katumuspillerit ehkäisyn petettyä jotka jostain syystä eivät tehonneet vaan raskaus alkoi. Halusin pitää lapsen vaikka miesystävä vaati heti aborttia. Sanoi lopulta että saan pitää lapsen jos pysyn vaiti että hän on lapsen isä tai meille käy huonosti. Yhteydenpito päättyi kokonaan siihen. Lapseni on nyt lähes täysi-ikäinen eikä tiedä isästään. Onko hänellä hyvä isä? Entäpä olenko minä huono äiti kun en tehnyt aborttia?

Vierailija
31/33 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskuudessa ei ole väkivaltaa, juoppoutta, pedofiliaa, mielenterveysongelmia, on vain naisia jotka ovat syyllisiä kaikkeen. Ilman naisia eläisimme paratiisissa, opettaa luomiskertomuskin.

Olisi tama maailma paljon parempi paikka jos naiset ei houkuttelisi miehia kaikkeen pahuuteen ja pilaisi niita.

Pitaiskohan meidan kaikkien naisten lopettaa itsemme, ihan yhteista hyvaa ajatellen?

Vierailija
32/33 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiselle provolle näin fiksusti?

joo , samaa mielta

Miesten keskuudessa ei ole väkivaltaa, juoppoutta, pedofiliaa, mielenterveysongelmia, on vain naisia jotka ovat syyllisiä kaikkeen. Ilman naisia eläisimme paratiisissa, opettaa luomiskertomuskin.

Olisi tama maailma paljon parempi paikka jos naiset ei houkuttelisi miehia kaikkeen pahuuteen ja pilaisi niita.

Pitaiskohan meidan kaikkien naisten lopettaa itsemme, ihan yhteista hyvaa ajatellen?

Vierailija
33/33 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sillä raskaumaha vihaajalla, eikö?

Mene nukkumaan, se auttaa väsyyn paremmin kuin kuin tyhmät provot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä