Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli eilen kauhea riita hääpukuliikkeessa miehen kanssa:(

Vierailija
15.07.2010 |

Halusin puvun, joka maksaa 500 euroa. Olen kotihoidontuella hoitamassa toista lastamme, joten tuloni ovat pienet. Miehellä tulot ovat hyvät, ja meillä on eri rahat, vaikka yhteinen talous. Menemme naimisiin syyskuussa ja kävimme katsomassa pukuja. Löysin upean puvun alennuksesta 500 euroa. mieheni mielestä tämä oli liian kallis, mutta maksoi pitkin hampain. kotona kuulin pään aukomista, kuinka puku oli liian kallis, eikö olisi voinut ostaa käytettyä jne.. vaikka mies itse halusi isot häät, jonne kutsutaan noin 90hlöä!! onko normaalia käytöstä mieheltä, joka osti juuri 7000 euron veneen??

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelitteko yhdessä miehen veneen ostosta? Teitteikö yhdessä päätöksen? Sehän on aikamoisen iso summa yhteistä talouttanne ajatellen.

Vierailija
2/55 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaa noin kalliiseen veneeseen, luulisi että olisi ihan hiljaa ja tarjoaisi rakkaalleen sellaisen puvun kuin hän haluaa. Ihme tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa myös avioehdon? Kitupiikki äijä, jonka kanssa saat rahasta tapella loppuikäsi. Lopulta teillä on omat maitopurkitkin jääkaapissa.

Vierailija
4/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta minusta kuulostaa kuin olisitte menossa vihille ainoastaan lasten takia ja tavan vuoksi. Miehesi reaktio ei kyllä kuulosta rakastuneen miehen reaktiolta; etenkään kun peilaa sitä hänen omaan hiljattaiseen ostokseensa...Kuulostaa todellakin itsekkäältä.

En haluaisi kuulostaa pahalta noidalta kuninkaallisisa häissä, mutta yhdyn niihin edellisiin kommentiojiin, jotka puhuvat kitupiikistä ja omista (nimikoiduista) maitopurkeista jääkaapissa.

Jotain Roope-Ankkamaista tulevan aviomiehesi käytöksessä kieltämättä on.

Vierailija
5/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittäkää tämä asia ennen häitä ja lapsia. vaikka pariterapiassa.

Vierailija
6/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole edes kallis puku. omani maksoi saman verran. Mielestäni häät on pienet jos sinne kutsutaan 90 hlöä, koska omissani oli 140 hlöä. Oli helpompaa varmaan jos olisi yhteiset rahat. :)

Vierailija
7/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte molemmat vähän hassuja kun hassaatte rahaa tollai....mut pääasia kai on,että pääsette sopuun, aika tylsää aloittaa avioliitto tuolta pohjalta.Eipä kai miesten ajatusmaailmaan sovi, että heidän silmissään "vain" vaate; hame, maksaa noin paljon. Itse kaiketi tiedät onko muuten yli-pihi vai onko vain ns. rätti-asiat se koetinkivi....Ja missä kohtaa sitten kumpikin joustaisi, sillä se on mielestäni pakollista, muuten kaksi ihmistä hakkaa päätään seinään jatkuvasti....

Vierailija
8/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan ei oo niin tyhmiä, että menee epänormaalisti käyttäytyvien miesten kanssa vielä naimisiinkin... Luuletko, että se tuosta helpommaksi muuttuu?

Vierailija
9/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liitossa vastaavan oloisen miehen kanssa ja tästä ei nyt sitten niin helposti lähdetäkään.

Mies minua paljon suurituloisempi ja vaati mm., että maksan puolet lapsilisistä hänen tililleen.

Käsi sydämellä, älä mene naimisiin. Ansaitset miehen, joka rakastaa sinua.

Vierailija
10/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken huipuksi. Lopulta sanoi vaan kylmästi, että "ei puhuta siitä mekosta enää mitään". Kyllä mulla vähän kellot kilkattaa, että onko tämä ihan normaalia?? yhdessä oltu kuusi vuotta, ja aina mies ollut aika pihi, mutta jotenkin äimistyin että vielä tässä asiassa, jonka mies tietää olevan mulle hyvin tärkeä.

Vierailija
11/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liitossa vastaavan oloisen miehen kanssa ja tästä ei nyt sitten niin helposti lähdetäkään.

Mies minua paljon suurituloisempi ja vaati mm., että maksan puolet lapsilisistä hänen tililleen.

Käsi sydämellä, älä mene naimisiin. Ansaitset miehen, joka rakastaa sinua.

Kuinka pärjäät miehesi kanssa? Maksatko puolet lapsilisistä hänelle ja käyttääkö hän nämä rahat lapsiin?

Vierailija
12/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni tuhlausta laittaa 500 euroa mekkoon jota käyttää kerran elämässään. Ihan oikeasti, vene on paljon parempi rahanlaittokohde, sillä on sentään jälleenmyyntiarvoa.

Ja olen sentään itse hyvätuloinen mutta en taitaisi tuollaista summaa laittaa häämekkoon.

Vierailija
13/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sairasta touhu on. Meillä on jääkaapissakin omat ruoat. Olen myös huomannut, että minuun on tarttunut tätä sairautta, koska nykyään vituttaa suunnattomasti se, että mies ei esim. koskaan osta vessapaperia. Taidan kohta vaatia omat rullat vessaan.

Mies vähentää lapsilisärahan yhteisistä laskuista. Mielestäni kuitenkin maksan isomman osan talouden kuluista. Ongelma on se, että en lasten takia voi olla ostamatta tavaroita, vaikka juuri sitä veskipaprua.

Jos kerran jo olet huomannut, että mies on ylipihi, voit vielä perua, olla viisaampi kuin minä.

Kuinka pärjäät miehesi kanssa? Maksatko puolet lapsilisistä hänelle ja käyttääkö hän nämä rahat lapsiin?

Vierailija
14/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sairasta touhu on. Meillä on jääkaapissakin omat ruoat. Olen myös huomannut, että minuun on tarttunut tätä sairautta, koska nykyään vituttaa suunnattomasti se, että mies ei esim. koskaan osta vessapaperia. Taidan kohta vaatia omat rullat vessaan.

Mies vähentää lapsilisärahan yhteisistä laskuista. Mielestäni kuitenkin maksan isomman osan talouden kuluista. Ongelma on se, että en lasten takia voi olla ostamatta tavaroita, vaikka juuri sitä veskipaprua.

Jos kerran jo olet huomannut, että mies on ylipihi, voit vielä perua, olla viisaampi kuin minä.

Eikö tossa tapauksessa olisi helpompi erota? Luulisi, että lapsetkin kärsii noin painostavasta koti-ilmapiiristä.

Vierailija
15/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs siinä, heillä ei ole lapsia.

Vierailija
16/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVIOLIITTO merkitsee. Tuleeeko jatkossakin olemaan niin etta mies on suurituloinen ja sina ja lapset kitkuttelette miten taidatte.

No ainakin eron tullessa asemasi parantuu lainvoimalla.

Vierailija
17/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat pitaa olla yhteiset jos on yhteinen talous. sina hoidat lapsia kotona ja sattuvat olemaan miehesi lapsia. aivan naurettavaa ja lapsellista kaytosta mieheltasi. nyt pidat pintasi tai han polkee sinut maanrakoon avioiduttuanne. yhteisen tilin vaadit ainakin.

Vierailija
18/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta nyt tylsä riidellä, kun hinta ei uudesta hääpuvusta nyt kuitenkaan ollut yhtään paha. Kuitenkin pitää huomioida, että miehet yleensä ostavat vaatteita harvemmin, eikä heillä taatusti ole mitään käsitystä naiten juhlapuujen saait hääpukujen hinnoista, jotka rehellisyyden nimessä vähän ovat ehkä karanneet omiin sfääreihinsä.

Vierailija
19/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisen paskan omahyväisen yksilön kanssa yleensäkään menet naimisiin??? Ja miksi ihmeessä teillä on eri rahat?? Varsin perin kummallista käytöstä! En oikeesti ymmärrä että kun mennään naimisiin tai ollaan muuten vaan vakaassa ja pitkässä suhteessa niin miksi ihmeessä rahat ovat erit?????

Vierailija
20/55 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskö elättää vain itsensä ja sä kotihoidontuella kaksi lasta ?? mä en tajua ???? miehenhän kuuluis elättää teitä ! ei helvetti..