Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu 50v nainen ilmaisi kiinnostusta että sidon ja käytän häntä

Vierailija
15.06.2026 |

Uhka vai mahdollisuus? Ilmeisesti väljähtäneissä avioliitoissa patoutuu jänniäkin haluja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen sijaan että tekisit niin, kirjoittelet Vauva- palstalla asiasta etkä saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
2/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ikää aika usein vasta uskalletaan sanoa , mikä kiinnostaa. Mukavinta on vielä, ettei sitä omalle miehelle uskalleta avautua vaan usein työkaverille tai naapurin pervolle, joka sitten kyllä innolla toteuttaa toiveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaan tuo päättyy lopulta. Mutta ennen sitä on varmasti monia kuumia hetkiä, mikäli opit kunnioittamaan naisen rajoja olematta silti vässykkä.

Vierailija
4/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää kirjallisena, mitä lupaa hän ei anna. Jos jäätte kiinni touhuistanne, nainen uhraa sinut väittämällä raiskaajaksi ja pelastaa liittonsa.

Vierailija
5/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varovainen tällaisten kanssa, jos et tunne naista tosi hyvin. Et voi tietää millaiseksi homma kääntyy ja voit joutua vaikeuksiin poliisin kanssa. Ei yhtään liioittelua sopia asiasta kirjallisesti siten, että sopimuksesta jää aikaleima. 

Vierailija
6/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pyytää kirjallisena, mitä lupaa hän ei anna. Jos jäätte kiinni touhuistanne, nainen uhraa sinut väittämällä raiskaajaksi ja pelastaa liittonsa.

Tämä on jopa todennäköinen skenaario, toinen on että antaa tehä mitä vaan ja alkaa kiristää rahaa, uhkailemalla tehdä muuten ilmiannon.

Vierailija
7/16 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jättää nussimatta, jos noin paljon pelottaa jo pelkkä mahdollisuus!

Vierailija
8/16 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin varovainen tällaisten kanssa, jos et tunne naista tosi hyvin. Et voi tietää millaiseksi homma kääntyy ja voit joutua vaikeuksiin poliisin kanssa. Ei yhtään liioittelua sopia asiasta kirjallisesti siten, että sopimuksesta jää aikaleima. 

Tämä on kyllä hyvä pointti. Kova kaipuu tuntuu olevan hänellä erikoisempaan toimintaa mutta tuntuu vähän liian hyvältä ollakseen totta. Tai ainakin täytyy ottaa nämä tällaiset asiat hyvin huomioon.

-ap

Vierailija
9/16 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos aikoo alkaa tutkia bdsm kuvioita jonkun uuden kumppanin kanssa, ennen ekaa sessiota kannattaa selvitellä mitkä on alistuvan osapuolen rajat ja mitä voi tehdä vapaasti, samoin turvasanasta ja sen ehdottomasta noudattamisesta heti oma maininta. Nämä mieluiten kirjallisena, jolloin vältyt enimmiltä "eikun mää tarkotin erilailla" katumusriskeiltä. Sana sanaa vasten on aika huono lähtökohta jo perusseksissäkin kun katumusta aletaan puida raastuvassa ja vielä huonompi bdsm kokeiluissa. Jos päädytte kokeilemaan oikeasti, aloita touhut aina ensin miedompana ja aisti onko jokin jo liikaa kun alat lisätä löylyä. Alistuvan osapuolen reaktioita on tärkeä oppia lukemaan oikein ja siksikin varovaisempi eteneminen on viisautta.

Vierailija
10/16 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa nainen toi asian esiin

Kylässä käydessä.hississä.kaupan jonossa vai missä

Vierailija
11/16 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sängyssä jalat levällään ja tämä Urpo alkoi miettimään, uskaltaako panna!

Vierailija
12/16 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais jo olla köysi käsissä ja menossa arpomisen sijaan. Ja opettele sitomaan oikein.

Vierailija
13/16 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolivitsillä läppää ihan harmittoman aiheen keskusteluryhmässä mikä lähti jatkumaan yksityisviesteinä En ainakaan itse näitä kehtaa missään naamatusten nostaa esiin, niin ujo olen.

-ap

Vierailija
14/16 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolivitsillä läppää ihan harmittoman aiheen keskusteluryhmässä mikä lähti jatkumaan yksityisviesteinä En ainakaan itse näitä kehtaa missään naamatusten nostaa esiin, niin ujo olen.

-ap

Oletteko edes tavanneet? Tuollaista en itse ottaisi lainkaan vakavasti. Mutta jos sulla on viestit tallessa niin onhan siinä vähän selkänojaa, jos toteutuu.

Vierailija
15/16 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuottoista #metoo ansaa virittelee wanhusnainen.

Vierailija
16/16 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei susta kyllä tuolla kuvauksella ole minkäänlaiseksi naisen käyttäjäksi. Lähärissä pisto, tuijotus, poisto ja ravistus on sun kohtalosi pimeässä peiton alla. Voi saakeli mikä vässykkä taas.