Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette FB-profiilikuvissanne lastenne kanssa, ettekö ole mitään ilman lapsia?

Vierailija
15.07.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai profiilikuvissa joillain voi olla myös pelkästään lapset...

Vierailija
2/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki itsenäinen elollinen olento, joka tulee toimeen ilman lastakin.

Tosin kun olen erossa lapsestani, niin on tyhjä ja ankea olo, eli kyllä hän musta tekee kokonaisemman ihmisen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on osa minua ja minuus jatkuu hänessä kuolemani jälkeen halusin tai en, halusi lapsi sitä tai ei.

Minä en olisi minä ilman lapsiani, olisin kait jotakin muuta. Lapset ovat kasvattaneet minua ja minä heitä. Olemme toistemme opettajia vain eri tasoilla. Heistä ei olisi tullut heitä joita he nyt ovat ja minusta minua ilman heitä...

Minulla on jo kaksi aikuista lasta jotka asuvat kaukana ulkomailla. Ja kyllä hekin pääsevät joskus profiiliin loistamaan. Olemmeko toisistamme riippuvaisia? Kyllä jollakin tasolla, mutta vapaita

Niin mitä olisinkaan ilman rakkaita lapsiani. En yhtään mitään.

Vierailija
4/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai profiilikuvissa joillain voi olla myös pelkästään lapset...

Vierailija
5/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se logiikka piilee sun kysymyksessäs?

Vierailija
6/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinkin jotain ihan itsenäni?

Vierailija
7/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut profiilikuvana koko ajan.

Vierailija
8/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan kukaan luule etten olisi mitään ilman heitä :D hanki itsetuntoa hyvä ap!

Vierailija
9/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis tehdä lapsia jos ei halua elää lasten riemusta, ilosta, surusta, oppimisesta, epäonnistumisesta etc...

Lapset elävät meidän kautta ja me heidän. Olemme vuorovaikutuksessa toistemme kanssa. (elämme toistemme kautta)Jos tätä vuorovaikutusta ei olisi meitä ei olisi olemassa.

Me olemme kasvatuksen ja ympäristön tulos.

""""Surullista sellainen lasten kautta eläminen.

Vierailija -"""""

Vierailija
10/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon kavereita ja tuttavia, joilla on FB-profiilissa koiransa kuva! Osalla jopa pelkkä koira, ei omaa kuvaa lainkaan... Sitten taas useimmat pienten lasten äidit vaihtavat kuvaansa vauvan/yhteiskuvan vauvan kanssa, vaikka ennen lapsia siinä olisi se koira ollut. Minusta parhaita kuvia FB-profiiliin on tunnelmakuvat, niissä voi olla se lapsi tai ne koirat tai kissat tai hevoset tai auto tai mökki, mikä vaan kertookaan siitä henkilöstä jotain. Noloimpia on herutusposeeraukset.

Vierailija
11/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa olla itse lapseton ;)

Vierailija
12/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on puolivuotias, ja elämme yhä aika symbioosissa, korkeintaan muutaman tunnin kerralla olemme erossa. Joten siinä mielessä minusta loogista, että kuvassa olen vauvan kanssa. Ehkä sitten myöhemmin vaihdan profiilikuvaksi sellaisen, jossa olen yksin. Tai sitten en.

Vierailija
13/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia, ei taida olla elämää ilman lemmikkejä.

Vierailija
14/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän noi 2 asiaa liittyy ees toisiinsa.oletko kateellinen?? muahahahaa...enempää en edes laita koska et ymmärtäisi etkä edes näkisi asian ydintä koska olet varmaanki niin helvetin katkera jostain meille joilla lapsia :-P

Vierailija
15/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kelvollista kuvaa itsestäni kuin sellainen missä oli lapsetkin. (Melkein kaikki kuvat olivat toisella koneella, kun vaihdoin kuvaa piiiitkästä aikaa.) En sitten ole saanut aikaiseksi vaihtaa kuvaa.

Vierailija
16/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän väliä sillä on että kenellä on kuva lapsesta tai koirasta tai vaikka perseestä?! eikö se ole oma asia että minkä kuvan laittaa siihen profiilikuvaks?! hei haloo nyt vähän! itselläni on lapsestani kuvia fb ssä ja se kertoo siitä että rakastan lasta ja haluan näyttää sen myös muille.. en nyt ymmärrä tollasta ajattelutapaa!

Vierailija
17/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän väliä sillä on että kenellä on kuva lapsesta tai koirasta tai vaikka perseestä?! eikö se ole oma asia että minkä kuvan laittaa siihen profiilikuvaks?! hei haloo nyt vähän! itselläni on lapsestani kuvia fb ssä ja se kertoo siitä että rakastan lasta ja haluan näyttää sen myös muille.. en nyt ymmärrä tollasta ajattelutapaa!

Vierailija
18/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos profiilikuva vaihtelee? Onko mulla silloin vain oma elämä, kun olen profiilikuvassa yksin? :D

Vierailija
19/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyhnätä facebookissa puolinsonsa kanssa yhteiskuvassa...aargh.

Vierailija
20/21 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on osa minua ja minuus jatkuu hänessä kuolemani jälkeen halusin tai en, halusi lapsi sitä tai ei. Minä en olisi minä ilman lapsiani, olisin kait jotakin muuta. Lapset ovat kasvattaneet minua ja minä heitä. Olemme toistemme opettajia vain eri tasoilla. Heistä ei olisi tullut heitä joita he nyt ovat ja minusta minua ilman heitä... Minulla on jo kaksi aikuista lasta jotka asuvat kaukana ulkomailla. Ja kyllä hekin pääsevät joskus profiiliin loistamaan. Olemmeko toisistamme riippuvaisia? Kyllä jollakin tasolla, mutta vapaita Niin mitä olisinkaan ilman rakkaita lapsiani. En yhtään mitään.