Millainen hame naisella saa miehelä seisomaan?
Onko sen oltava aina vesirajamini vai saako muunlainen hame naisella miehellä aikaan erekstion?
Kommentit (61)
Oikeella naiselle mikä tahansa käy, mutta väärällä naisella mikään ei aiheuta värähdystäkään viisarissa.
Minihame jonka alta vilkkuu istuessa siistitty mustakarvainen häpy!
Eniten viisariin vaikuttaa kyllä se kroppa mikä sitä hametta kantaa.
ole hyvä juttu koska sen läpi ei näe yhtä naisen tärkeimmistä ominaisuuksista eli onko koetusväliä vai ei.
Voi olla lyhyt tai pitkäkin hame, jos vaan osaa nainen istua tai olla siinä niin että näkyy paljon sieltä, niin taatusti seisoo!!!
Sellainen nätti kesäinen hame kauniin naisen päällä ni tykkään:)
Ei vesirajassa aina ole hyvä. Voi olla myös pidempi ja leveämpi, kätevämpi rakastelussa nostaa ylös. Lyhyeen hameen kanssa ei voi käyttää sukkanauhoja.
Mä kokeilin Stockalla sellasta punasta hametta ja sit mulla alko viisari väpättään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se hame juuri vaikuta.
Kyllä muuten vaikuttaa, jos on vielä isot rinnat ponihännät, tulee nuoruus mieleen ja alkaahan siinä jöpöttämäänM50+.
Vierailija kirjoitti:
Onko sen oltava aina vesirajamini vai saako muunlainen hame naisella miehellä aikaan erekstion?
Ei todellakaan tarvitse.
Viime viikolla kovenin kun näin lounasaikaan kaupungilla jakkupukuisen 50+ rouvan. Upea napakka hame, polvipituinen.
M 30
Sellainen hame joka on pois päältä ;)
Ei Hame venettä kaada jos ei soutaja itse kaada. Minusta naisille sopii mekko paremmin kuin hame. Harva mies on kiinnostumatta minihameisista naisista tai tytöistä
Pituus ehkä polveen asti, ei lyhyempi. Sääret paljastava.
Vyötärö pitää olla kapea. Vartalon muotoja korostava.
Ei se hame saa meikäläisellä seisomaan. Pitää nähdä sen alla oleva karvainen pillu, niin johan värähtää. Mutta jos on posliini, niin mulla ei seiso. -mies 42v.
Vierailija kirjoitti:
Minihame jonka alta vilkkuu istuessa siistitty mustakarvainen häpy!
Vaaleat karvatkin käy, pääasia että ne on tallella eikä pillu näytä vauvan pillulta
Vaaleaturkkiset ovat uniikki yksilöitä ja harvinaisuuksia.
Kuumaakin kuumempaa hottia. Peukutan
prkl