Millainen hame naisella saa miehelä seisomaan?
Onko sen oltava aina vesirajamini vai saako muunlainen hame naisella miehellä aikaan erekstion?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
aasialainen pitkä hame missä leikkaus sivulla et melkein vesiraja näkyy ja toisaal tiukka musta, vähän polvie yläpuolelle jäävä
Mikä hameessa saa miehellä seisomaan, en ymmärrä ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aasialainen pitkä hame missä leikkaus sivulla et melkein vesiraja näkyy ja toisaal tiukka musta, vähän polvie yläpuolelle jäävä
Mikä hameessa saa miehellä seisomaan, en ymmärrä ????
Mikä miesten kengissä saa naiset lirkuttamaan, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Hame on naisellista! Tajuutko?
En, pillu ja tissit ovat naisellisia
semmonen et voi julkisella paikalla panna sylikkäin meneen ilman että kukaan huomaa
Hyi yök mua oksettaa nämä vastaukset, en edes tiedä miksi menin lukemaan. Limaisia ukkoja täällä kirjoittamassa, miten heillä paikat kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök mua oksettaa nämä vastaukset, en edes tiedä miksi menin lukemaan. Limaisia ukkoja täällä kirjoittamassa, miten heillä paikat kovenee.
Hei, olemme seksipalstalla, jossa aikuiset ihmiset kirjoittavat erilaisista seksiin liittyvistä asioista. Miehestä ei tee limaista se, että hänellä sattuu veri pakkautumaan nähdessään naisen hameessa, tai se, että hän kertoo siitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleaturkkiset ovat uniikki yksilöitä ja harvinaisuuksia.
Kuumaakin kuumempaa hottia. Peukutan
Uuh multa löytyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh multa löytyy ;)
Olet uniikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh multa löytyy ;)
Siis ihan vaaleat ajelemattomat pillunkarvat ? Voi kun näkisi :)
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla limainen akka jolla pillu kastuu kun luet näitä ? Sitten vaan dildoa kouraan ja ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olemme seksipalstalla, jossa aikuiset ihmiset kirjoittavat erilaisista seksiin liittyvistä asioista. Miehestä ei tee limaista se, että hänellä sattuu veri pakkautumaan nähdessään naisen hameessa, tai se, että hän kertoo siitä täällä.
Ai sori mä luulin että ollaan aihe vapaa-palstalla, siellä mä meinaan olin lueskelemassa enkä tajua miten tämä ketju siihen päätyi. No hyvä! Jatkakaa te oksettavia ja limaisia juttujanne täällä!
Paras efekti saavutetaan melkein millä tahansa hameella nostamalla helma mahdollisimman lähelle korvia.
Vähän polven alle ja jalkaan nilkkakengät korolla. Niin että pohkeet näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Paras efekti saavutetaan melkein millä tahansa hameella nostamalla helma mahdollisimman lähelle korvia.
Mieluummin ihan alasti karvainen pillu paljaana
Kukikas kesäimekko, lanteilla ja terassi-illan jälkeen sivukadulla seinää vasten.
Korkkarit jalassa
Mikäs villitys nämä karvat nyt ovat. Ruman näköisiä minusta naisen alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä parempi tietysti ilman mitään hametta, pelkästään korvalehtiä kohottamalla (..tai muuten vinkkaamalla saannin kannalta oikeaan suuntaan, eli sitä siinä lähintä sopivaa paikkaa kohti ...)
Musta lyhyehkö ja tiukka stretchhame?