Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on tylsää kotona

Vierailija
15.07.2010 |

Miehellä on viikon (sairas)loma, mutta aikoo mennä jo tänään takaisin töihin, koska hänellä on tylsää kotona. Ei oo mitään tekemistä tai ei voi tehdä mitään kun on niin kuuma, haluaisi koko ajan mennä johonkin mutta ei olla keksitty sellaista paikkaa mihin voitaisiin mennä (uiminen tai pitkä kävely ei nyt onnistu).

On se vaan kumma, että mulla kylllä on tekemistä vaikka muille jakaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko, että tiskejä ja pyykkejä pyörittämällä saa elämästä hauskaa ja jännää?

Vierailija
2/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt kotona riittää tekemistä vaikka kuinka. Jos ei pysty liikkeelle lähtemään, voi aina lukea, katsoa elokuvia, tehdä tietokoneella hommia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuinka hän pystyy töihin menemään??

Vierailija
4/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään jotain? Eikös sairasloman idea ole lepo?

Vierailija
5/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöiden lisäksi esim. pelkkää oleskelua. Mutta kotitöitä mies ei näköjään voi tehdä, sitten marisee mulle koko ajan että eikö voitais jo lähtee jonnekin ja jätä ne pyykit/tiskit/ruuat.

Jalkavamman takia sairasloma. Pitäisi pysyä liikkumatta.

Mulla taas on laskettu aika parin viikon päästä. Siksi en kauheen mielelläni lähde minnekään, koska mulla ei ole enää päälle mahtuvia vaatteita, esim. uimapukua.

ap

Vierailija
6/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti harrasta mitään muuta kuin työntekoa ja "menemistä"? Eikö se lue? Katso elokuvia? Käytä tietokonetta/nettiä?

Olisipa rasittava tuollainen puoliso.

Vierailija
7/7 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti harrasta mitään muuta kuin työntekoa ja "menemistä"? Eikö se lue? Katso elokuvia? Käytä tietokonetta/nettiä?

Olisipa rasittava tuollainen puoliso.

Mutta lähinnä sellasia hommia, joita ei näin kuumalla ja sen jalan kanssa voi tehdä.

Vielä enemmän sitä paitsi potuttais, jos se istuis sohvalla töllöä tuijottamassa tai surffais päiväkaudet netissä. Kun ois niitä pyykkejä/tiskejä/ruokiakin, joihin voisi osallistua, eikä vaan märistä tylsyyttä.

Tai menis edes ja laittais oleskeluaseman pihalle itselleen ja lapselleen, mutta ei, kun sekin pitäis lähtee tekemään johonkin muualle. En oikeesti ymmärrä, miksei voi kerrankin vaan olla kotona kun vois olla. Mies on aina ollut sen tyyppinen, että kaikki vapaa-ajat pitäis olla "jossain tekemässä jotakin". Minusta taas ois mukavaa ettei kotona ois aina kamala kaaos, vaan joskus ois aikaa sekä siivota nätiksi että nauttia siitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi