Maija Vilkkumaa on jotenkin niin huippua
En osaa sanoa mistä johtuu, mutta jotenkin Maija Vilkkumaan musa on tosi hyvää. Tarttuvat rytmit, hyvät sanoitukset, hyvä ääni jne jne.
Kommentit (12)
Suomen suosituin naisartisti :)
Veikkaanpa että esimerkiksi Anna Puu on suositumpi. Jopa Anna Erikson on varmaan Vilkkumaata suositumpi! :D Millä tässä on tätä suosiota mitattu?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maija_Vilkkumaa
"Maija Johanna Vilkkumaa (s. 9. marraskuuta 1973, Helsinki) on suomalainen laulaja-lauluntekijä. Hän on yksi Suomen eniten levyjä myyneistä laulajista."
Heh, vai että Annapuut sun muut idolit olisivat suositumpia :) Salli mun nauraa :)
Alaleuaton ämmä joka tekee paskaa musiikkia. Tämä hahmo ärsyttää minua kuin enemmän kuin nuppineula virtsaputkessa. Lauluääni ärsyttävää vikinää ja säveltää itselleen kappaleita joita tuolla pihinällä ei kertakaikkiaan pysty laulamaan.
Lyhyesti sanottuna: 22-vuotiaiden rumien naistradenomi-opiskelijoiden musaa.
eikä mitään teinipoppia, saati sitten pinnallista paskaa.
t. 38-v miesdiplomiinsinööri
se rääkyminen... öh laulaminen on jotain aivan hirveän kuuloista.
artisti itse pilaa ne. Muutamassa vuodessa taikonut itselleen ihme sössö s;n, kukaan oikeasti noin puhu. Ja se naama värkki, herranjestas nyt voi sanoa että pidä pienempää suuta. Onko siinä joku pointti että venyttää naamatauluaan ihan uusiin sfääreihin?
Tykkäsin vielä Tarharyhmän ja Satumaa Tangon aikoihin mutta nyt täti on kylä niin ärsyttävä ilmestys että kanava vaihtuu heti.
Hyvät sanoitukset. Persoonallinen tapa laulaa.
T: Rouva 44 v.
Yhtään huonoa sanoitusta en keksi. Laulutyyli omaperäinen. Aivan ihana.
nenähonottaja jonka kaikki tekeleet muistuttaa toisiaan. Lavaesiintyminenkin muistuttaa lähinnä epileptistä kohtausta. Täyttä paskaa!
sanoituksissa on jotain mietittykin, muutakin kuin että mikä menee kaupaksi.
Sehän on aivan kamala, vinkuu kuin kuoleva hiiri loukussa.