Mikä sen 8-kulmaisen astiaston nimi on?
Ja ostaakohan niitä enää kukaan? Missä semmoinen kannattaisi koittaa myydä?
Mitään harvinaisuuksia mulla ei ole ja osa on käytössä vähän kuluneita, joten mitään hirmusummia en nyt odota ees saavani, mut jos nyt jotain, kun noita on aika paljon...
Aloin joskus teini-ikäisenä niitä kerätä ja olen ihan lopen kyllästynyt koko astiastoon. Ei vaan voi hommaa uutta, kun noi vie kaappitilaa ihan sikana.
Vai kärräänkö suosiolla johonkin pelastusarmeijalle?
Kommentit (5)
Niinku mihin käyttöön, jos niitä ei kukaan osta? XD
Joo, en mäkään enää ostaisi, mut ostaisko joku?
Se on mustana ihan hieno.
Entä mitä kaikkea ja kuin monta sulla niitä on? sekin siihen hintaan vaikuttaa.
Onko sulla juomalasitkin? ja jälkiruokakipot? Kulho ja kannukin? vai pelkät kahvikupit tasseineen? Lautaset? ja leipälautaset?
osti eräs nainen ei-mitään-sarjaa-astiaston joka ei ollut edes nätti sillä hän halusi astioita joita lapset voivat särkeä. Tai siis ei haittaa jos ja kun lapsille sattuu vahinko. Aikoi sitten vaihtaa hienompaan astiastoon kun lapset ovat isompia
Se on mustana ihan hieno.
Entä mitä kaikkea ja kuin monta sulla niitä on? sekin siihen hintaan vaikuttaa.
Onko sulla juomalasitkin? ja jälkiruokakipot? Kulho ja kannukin? vai pelkät kahvikupit tasseineen? Lautaset? ja leipälautaset?
Noi on kaikki mustia.
Kahvikupit löytyy 12 hlölle, pari kermanekkaa, ruokalautaset (syvät ja matalat), leipälautaset ja jälkkärikipot 6 hlölle ja ehkä jotain tusinan verran erilaisia kulhoja ja tarjoilulautasia... En oo ihan varma määristä. Laseja ei oo, eikä isompaa kannua. + eri kokoisia viinilaseja, jotka sopii tohon sarjaan.
Sitä kans mietin, että onkohan kaikki tuommoiset 8-kulmaiset sit niitä "oikeita". Mulla kun esim. yks iso tarjoilulautanen ja nuo olikohan leipälautaset kulmistaan pyöreämpiä kuin muut...
Sopii möksäkamaksi tai kirpputorille. En ostaisi.