Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mulle ilmestynyt oikealle kylki/selkä läskimakkarat. Miten ne saa pois?

Vierailija
05.07.2010 |

Olen normaalivartaloinen ja normaalipainossa. Nyt neljääkymppiä lähestyttäessä kroppa alkanut muuttumaan. Tänään huomasin, että herranjumala mulla näkyy jo toisella puolella kylkeä/selkää läskimakkara. Olen aina ollut uumastani tyytyväinen, vaikka ahteri ja jalat ovatkin leveät. Nyt sitten läski alkaa valtaamaan jo selkää. Onneksi ei ole mikään iso, joten voi helposti saada pois. ANTAKAA HYVIÄ VINKKEJÄ NIIDEN POISSAAMISEKSI???. En käy salilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla, lomalla näin 16-vuotiaan joka oli pitkä ja hoikka, kaikki miehet kuolasivat sen perään. Sitten näin sen vesipuistossa, oli kalpea iho, huono ryhti ja selässä sitten nuo selkäläskimakkarat.

Vierailija
2/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistamaan selkämakkaran (ainakin itseltäni) ja liikuntaa on lisättävä, nimittäin lihaksesi alkavat surkastumaan ja läski lisääntyy, eli makkaroita tulee, vaikka paino pysyisikin normaalissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on vain toisella puolella, niin oikaise nyt ensin ryhtisi, nainen. Siihen ei auta muu kuin että ajattelee itsensä suoraksi ja muistaa pitää ryhtinsä. Päälaki kohti taivasta, lantio pallean alle, hartiat alas.

Ihminen muuttuu kun vuosia tulee lisää, se kuuluu asiaan.

Vierailija
4/4 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läski nyt tuolla tavoin kerry, toiselle puolelle vaan, ap seisoo vinossa :)

Ja makkaroista pääset eroon laihtumalla. Pituudestasi riippuen jo kilo voi tehdä ihmeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän