jos tilipäivä on 15.7., pitäiskö näkyä Jo nyt tilillä
piti maksaa laskut, mutta palkka ei näy vielä tilillä, aamulla reissuun lähtö aikaisin edessä.....
Kommentit (7)
olen töissä kunnalla, eilen jo ihmettelin kun yleensä tuleva tili näkyy etukäteen vaikka ei ole käytettävissä, eikä sitä näkynyt.
voi paska, ei ne ole voinut mokata palkkojen maksua, eihän
minulla on useimmiten kaikki maksut tilille näkyneet joko heti puolenyön jälkeen tai sitten aamulla.
Mutta kaksi kertaa on sattunut moka palkanmaksussa. Olin töissä valtakunnallisessa järjestössä, joten ei ollut edes mikään pikkupulju mutta silti palkanmaksu viivästyi yli viikolla. Ei ollut kivaa :(
olen töissä kunnalla, eilen jo ihmettelin kun yleensä tuleva tili näkyy etukäteen vaikka ei ole käytettävissä, eikä sitä näkynyt.
voi paska, ei ne ole voinut mokata palkkojen maksua, eihän
Nykyään ei enää näy päivää tai kahta ennen, kuten aikaisemmin.
Mullakaan ei näkynyt, mut laitoin silti kaikki laskut maksuun ja päiväsin ne huomiselle, ni menevät huomenna, ku rahat on tilillä.
Kello oli kyllä vasta vähän vaille puolenyön, joten pystyin muuttamaan maksupäivää. Mitenhän nyt on, kun on jo 15.päivä, huoliikohan laskuja maksupalveluun... Kokeile. :)
(tai minkä rahan vaan) viimestään aamuyöllä klo. 04.00.Eli nykyään ei välttis ole heti puoliltaöin..
välttämättä. Käsittääkseni pankit tekevät ajoja muutaman kerran päivässä, voi olla että näkyy aamuyhdeksän jälkeen.
Ja riippuu yrityksestäkin missä työskentelee. Mies oli aiemmin töissä paikassa jossa palkka maksettiin niin että oli usein vasta iltapäivällä tilillä, pieni yritys kyseessä.