Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei munasolun lahjoittamisesta voida maksaa mitään?

Vierailija
14.07.2010 |

Mielestäni kulukorvaus on todella pieni korvaus siitä vaivasta ja lahjasta, minkä nainen täysin vieraille ihmisille antaa. Olisi mielestäni kohtuullista maksaa edes muutama satanen vaivasta ja ylipäätään mahdollisuudesta jonkiun saada lapsi! Ja huutava pula kuulemma munasoluista...

Itse harkitsen asiaa, en teekään sitä tahan vuoksi, mutta halukkaita tulisi varmasti enemmän, jos siitä maksettaisiin. Miksi siitä EI siis makseta?? Tietääkö joku?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ajattele koko asiaa muuten kuin silloin kun tulee puhe munasolun luovutuksesta. Lapsi (tai lapset) ovat oman perheensä lapsia, eivät minun.

Olen rekisteröitynyt (vanhan lain aikana), joten lapsi saa halutessaan tietää henkilöllisyyteni. Rekisteröidyin, koska en halua olla tekemässä kenestäkään juuretonta. Lapsi saa sitten itse päättää, ottaako yhteyttä vai ei. Ei minua haittaa, vaikka ottaisikin, mutta ei hänestä minun lastani ikinä tietenkään tule.

Miten voi olla noin kylmä ja tunteeton? Kyseessä ON oma lapsi eikä vain joku solumöykky!

Vierailija
22/22 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajatus siitä, että 18v. päästä ovelleni tulee joku vieras kyselemään "biologista"äitiä ei houkuttanut.

Mielestäni en olisi lapsen äiti mitenkään päin. Olisin vain halunnut olla avuksi apua tarvitsevalle. Raha ei kupissa painanut.

Mutta jää luovuttamatta tuon typeärn lakipykälän vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla