Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tallinnaan ilman passia?
14.07.2010 |
Onko keneltäkään kysytty passia missään vaiheessa matkalla tallinnaan? Olisi tarkoitus lähteä lähipäivinä päiväristeilylle eikä ehdi uusia passia... Uskaltaako lähteä kuitenkin?
Kommentit (2)
Periaatteessa passi pitää olla mukana, harvoin sitä nykyään kuitenkaan tarkistetaan. Todennäköisesti reissusi onnistuu ilmankin, mutta huonolla tuurilla juuri huomenna on se pistokoepäivä (joita on aina silloin tällöin), ja saat sakot passitta matkustettaessa.
Miksi ihmeessä olet antanut passisi vanhentua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole kysytty nyt jo parin vuoden aikana.