Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä latson pahalla silmällä raskaana olevia naisia, joilla on kireä paita!

Vierailija
14.07.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitäisi viimeisillään pukeutua? Napapaitoja raskaana olevilla en ymmärrä kyllä minäkään.

Vierailija
2/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esittelen masuani ylpeänä. =)

Mutta se on törkeän näköistä, jos mahan ihoa näkyy, eli ei osata käyttää tarpeeksi pitkiä paitoja tai sitten laittaa paidan alle sitä masutuubia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihonmyötäinen paita voi olla raskaana olevankin päällä hyvän näköinen. Mutta jos paita todellakin on niin kireä että maha tursuaa paidan alta niin se on toki jo liikaa.

Vierailija
4/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko sitä silmää, jonka päällä useimmiten itse istut?

Vierailija
5/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois paljon vähempää kiinnostaa sun paha silmäs. Aikuisena ihmisenä osaan kyllä vallan mainiosti mulkaista takaisin. Ja käytän muuten juuri sellaisia vaatteita kuin sattuu huvittamaan.

Vierailija
6/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausmahasta tulee mieleen kyrpä

Tuleeko kyrvästä myös mieleen raskausmaha?

Vierailija
7/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kyrvästä myös mieleen raskausmaha?

Vierailija
8/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois paljon vähempää kiinnostaa sun paha silmäs. Aikuisena ihmisenä osaan kyllä vallan mainiosti mulkaista takaisin. Ja käytän muuten juuri sellaisia vaatteita kuin sattuu huvittamaan.

Vierailija
9/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko on?

Mietitkö usein kuka nainen saa munaa? Vai raskaana olevatko ainoastaan on saanu? :)

Vierailija
10/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa olen tulkinnut tuijotuksesi kateudeksi, sillä olen ollut molemmista massuista äärettömän ylpeä :)

Vierailija
11/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt perkele ettei niitä mahoja saada piiloon!

Vierailija
12/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kaveri, joka oli ainoa lapsi, lällätteli että mun vanhempani ovat olleet SILLAI kaksi kertaa (yök, yök, miten ne kehtasivatkin olla niin riettaita!!?) kun taas hänen vanhempansa vain kerran.

13 lienee myös noin kymmenvuotias. Tai mies, mikä on jotakuinkin sama asia.

Noinko on? Mietitkö usein kuka nainen saa munaa? Vai raskaana olevatko ainoastaan on saanu? :)

Vierailija
13/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ennenkin avautunut asiasta? Mistä muista jutuista sulle tulee mieleen kyrpä? Vauvoista? Kaikista ihmisistä?

Vierailija
14/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittanut ja pakko oli tulla valittamaan uudestaan kun taas näin pallo-kyrpä-mahoja kaupungilla.

Vierailija
15/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihanaa kun esitellään mahaa =DD varsinkun kun joillain on kunnon pallo =D

Vierailija
16/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysät tunikat päälle.

Vierailija
17/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pitää ottaa tuo jellydildo huomenna laukkuun mukaan ja jos joku tuijottaa masuani (jota aion vastedeskin esitellä ylpeänä) ja joku alkaa tuijottamaan niin ojennan Jellyherran hänelle.

Musta ja 6cm paksu, taitaisi olla ap:lle aika tähdellinen.

Vierailija
18/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysät tunikat päälle.

Minä samoin kuin mieheni ja tuleva esikoiseni olemme kaikki ihan avioliitossa siitettyjä. Eipä silti, aviottomat lapset oat aivan yhtä suuria ihmeitä joiden syntymää saa ja pitääkin juhlia.

Pitäisiköhän sinun rakas ap harkita vaikka terapiaa. Vaikuttaa siltä, että suhteesi seksuaalisuuteen on melko vinksahtanut. J

Enpä aio ihanaa vauvakumpuani telttaan verhota vaan esittelen onneani jatkossakin koko maailmalle. Valtaosa ihmisistä tulee iloiseksi raskausvatsoja nähdessään eikä vaan mieti miehisiä sukupuolielimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan