Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitsut hei! Onko lääkäri helppo iskeä?

Vierailija
14.07.2010 |

Mieheni sisko opiskelee sairaanhoitajaksi ja kuulemma aikoo iskeä lääkärimiehen ja jäädä sitten kotiäidiksi. Sisko on kyllä vetävän näköinen mutta riittääkö se?

Siskon edellinen mies ehdokas oli kotona asuva työtön vätys, joka ei edes töitä etsinyt, eli vaan äitinsä rahoilla. Tämän takia sisko nyt etsii työteliästä ja hyvin tienaavaa miestä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäripuoliso-ketjussa.

Voi sinua! Mahtaa elämä olla rankkaa kun on noin kateellinen luonteeltaan.

Vierailija
2/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suurin osa erittäin kuivia teoreetikkoja, vailla huumorin tai lavasäteilyn häivää

t. SH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lääkäri on kyllä naimisissa hoitajan kanssa ja opiskelukavereista ja työkavereistakin useat löysivät puolison lääkärikunnasta. sis.kir.sh

Vierailija
4/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän olen tuollaisia nähnyt :D

Toinen sh

Vierailija
5/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kivasti tienaava insinööri ja en ole koskaan tarvinnut elättäjää. Miehen sisko tosiaan haluaa lääkäri miehen.

Vierailija
6/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suurin osa erittäin kuivia teoreetikkoja, vailla huumorin tai lavasäteilyn häivää t. SH

ja se oli mun hoitava psykiatri kolmisen vuotta. No ei menty naimisiin eikä edes pantu. Ollaan kyllä facebookki kavereita.

Vierailija
7/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Olet tosiaan se tummanvihreä tuosta toisesta ketjusta =)

Olen kivasti tienaava insinööri ja en ole koskaan tarvinnut elättäjää. Miehen sisko tosiaan haluaa lääkäri miehen.

Vierailija
8/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv sh

Vierailija
9/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todennäköisesti heitä on melko paljon enemmänkin.

Suurin osa tuntuu kuitenkin tavanneen kumppaninsa lääkärikoulussa, tai sitten on ihan toiselta alalta.

sh

Vierailija
10/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti siksi, että työssä tulee tutuksi ja läheiseksi, kun ollaan paljon yhdessä. Työ yhdistää. luultavasti myös huumori ja arvomaailma. Ihan kuin mikä tahansa työpaikka, jossa ollaan yhdessä yötä päivää.

Vierailija
11/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kaksi lääkäri-hoitaja-paria meidän sairaalasta. Eli todennäköisesti heitä on melko paljon enemmänkin. Suurin osa tuntuu kuitenkin tavanneen kumppaninsa lääkärikoulussa, tai sitten on ihan toiselta alalta. sh

Mä en kyllä haluaisi että mieheni olisi enempi koulutettu kuin minä. Molemmat olemme tekniikan tohtoreita mutta minä työskentelen teollisuudessa ja mies yliopistolla.

Vierailija
12/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kursseilla on niin suuri osuus naisia, että ne vähäiset mieslääkärit lähes järjestään napataan naispuolisten lääkäreiden puolisoiksi jo opiskeluvaiheessa, usein ennen kuin sairaalaan edes ehtivät nokkaansa pistää. Ne, jotka on naimisissa hoitajan kanssa, on yleensä joko viisissäkymmenissä tai sitten jo eronneita ja toisella kierrokselle napanneet työpaikalta hoitsun itselleen. Joten mitään runsaita vapaiden sinkkumieslääkäreiden valikoimia ei kyllä sairaaloista löydy!

Vierailija
13/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-Insinööriä mieheksi.

Eivät ole samanlaisia kirjateoreetikkoja vaan niistä löytyy pari pykälää enemmän elämänhimoa.

Ne on myös helpompi iskeä, koska ovat .... ehkä valitettavasti... sellaisia mihiä että niissä on sitä oikeaa mieshormonia.

Vierailija
14/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-Insinööriä mieheksi. Eivät ole samanlaisia kirjateoreetikkoja vaan niistä löytyy pari pykälää enemmän elämänhimoa. Ne on myös helpompi iskeä, koska ovat .... ehkä valitettavasti... sellaisia mihiä että niissä on sitä oikeaa mieshormonia.

Vierailija
15/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvoin mikään enää iskee,mutta tää oli hyvä!!! Kerrankin jotain sellaista mille saa oikein kunnolla nauraa!

Tässä oli oivallusta :DDDDD

Diplomi-Insinööriä mieheksi. Eivät ole samanlaisia kirjateoreetikkoja vaan niistä löytyy pari pykälää enemmän elämänhimoa. Ne on myös helpompi iskeä, koska ovat .... ehkä valitettavasti... sellaisia mihiä että niissä on sitä oikeaa mieshormonia.

Vierailija
16/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkärit olis helppoja tai vaikeita? Eiköhän hekin ole yksilöitä? Joku tykkää pulleasta, joku hoikasta, jotain kiinnostaa enempi mitä päässä liikkuu kuin ulkonäkö, yksi tykkää vanhasta, toista nuori, joku ei välitä naisista ollenkaan.

Työpaikaltako se kumppani aina löytyy?

Vierailija
17/18 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmistakin lekureista löytyy ihan komeita tapauksia...

Silti tyytyväinen omaan opettaja mieheeni

Vierailija
18/18 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreissä on monenlaisia miehiä kuten aivan kaikissa muissakin ammattiryhmissä. Yksi yhteinen piirre lienee ehkä kuitenkin jonkinlainen liiallinen itsearvostus. Useimmat ovat aika pehmoja myös. Tavalliset lääkärimiehet eivät ole teoreetikkoja, sillä tekevät varsin konkreettista ja käyännöllistä työtä. Ehkä yksi piirre, joka monessa lääkärimiehessä on aika näkyvä, on tavallaan sellainen oikean maskuliinisuuden puute.